خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۹:۱۲
کد خبر : 23042
Share

مقتدایی خبر داد: تعیین تکلیف فولادنوین و صنعت نفت در هفته جاری

استاندار خوزستان پس از دیدار دو تیم پیشکسوتان خوزستان و هنرمندان گفت: برگزاری این مسابقات در چنین روزهایی، اتفاقی مبارک است چرا که هم در بین جوانان شور و نشاط ایجاد می کند و همچنین همدلی و وحدت را بین مردم و تماشاگران به وجود می آورد.

عبدالحسین مقتدایی پس از دیدار دو تیم پیشکسوتان خوزستان و هنرمندان که با تساوی 6 بر 6 به پایان رسید اظهار کرد: این مسابقه ابتدا با هدف خیرخواهانه و سپس به دلیل سالروز آزاد سازی خرمشهر برگزار شد.
وی ادامه داد: کار زیبایی که در این بازی اتفاق افتاد، حضور بالاترین مقامهای سیاسی استان در این مسابقه است که در طول تاریخ فوتبال اتفاق نیافتاده بود. فکر می کنم برگزاری این مسابقات در چنین روزهایی یک اتفاق مبارک است چرا که هم شور و نشاط برای جوانان داشت و هم همدلی و وحدت را بین مردم و تماشاگران به وجود آورد.
استاندار خوزستان درباره وضعیت کنونی فوتبال خوزستان گفت: وضعیت تیم فولاد خوزستان خوب است چرا که اولین تیمی است که بعد از مدتها در آسیا حضور پیدا کرد. با ظرفیت خوبی که این باشگاه دارد، امیدوارم در آینده موفق شود. ما با هیات مدیره شرکت فولاد جلسه ای را در خصوص وضعیت این تیم برگزار کردیم.
وی ادامه داد: این هفته هم برای تعیین تکلیف باشگاه های فولادنوین و صنعت نفت آبادان جلساتی را برگزار خواهیم کرد. امیدوارم این جلسات مفید را برای استقلال اهواز، استقلال خوزستان و نفت مسجدسلیمان در دستور کارمان قرار دهیم و با توجه به فرصت و امکانات، نهایت مساعدت را با آن ها داشته باشیم.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.