خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۵
کد خبر : 23037
Share
قیمت میشل اوباما از یک دینار هم کمتر است

داعش: بازارهای برده فروشی را به آمریکا می رسانیم

داعش در مجله خود وعده رساندن بازارهای برده فروشی به آمریکا و قیمت گذاری بر میشل اوباما را مطرح کرده است. یکی از موضوعاتی که مجله تبلیغاتی داعش به آن پرداخته است ارزش گذاری بر بانوی نخست آمریکا در بازار برده فروشی است که به این موضوع اشاره دارد

 یکی از موضوعاتی که مجله تبلیغاتی داعش به آن پرداخته است ارزش گذاری بر بانوی نخست آمریکا در بازار برده فروشی است که به این موضوع اشاره دارد که داعش یک روز به آمریکا خواهد رفت.
 مجله انگلیسی زبان داعش در این مطلب وعده داده که بازار برده فروشان خود را به غرب ببرد و ادعا کرده است که میشل اوباما، بانوی نخست آمریکا نیز ارزش چندانی ندارد.
ام سمیه، یکی از نویسنده های مجله «دابق» در این باره نوشته : به خدا قسم، ای کسانی که به دانا بودن وانمود می کنید و باطل را در هر محفلی فریاد می زنید، مطمئن باشید که بازارهای برده فروشی علیه اراده سیاسی برپا خواهد شد.
وی در ادامه این مطلب می نویسد: و چه کسی می داند، ممکن است قیمت میشل اوباما از یک سوم قیمت یک دینار بیشتر نشود و حتی این قیمت هم برای او زیاد است.
ام سمیه پیشتر هم در این مجله درباره موضوعات دیگری نیز مطالبی نوشته بود که زنانی که به مناطق تحت کنترل داعش در سوریه و عراق مهاجرت می کنند همانقدر که مردان متعهد هستند، نیز به قوانین متعهد هستند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.