خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳
کد خبر : 23029
Share
وزیر دادگستری :

حرف حساب ما از هر پول و زور و لشکری قدرتمندتر است

وزیر دادگستری گفت: غربی ها تمام توان خود را برای وارد کردن فشار به ایران به کار گرفته اند اما می گوییم با تحریم نتوانستند اراده ما را بشکنند و موفق نشدند، مذاکرات بسیار پیچیده است وفراز و فرود زیادی دارد اما خروجی این مذاکرات برای ما، گشایش برای مردم و عزت و اقتدار است.

حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی در جلسه شورای اداری شهرستان بناب افزود: تحریم باید شکسته شود چرا که ظالمانه است و جلوی رشد وتوسعه را می گیرد در چنین شرایطی مسوولیت ما بیشتر است.
وی تصریح کرد: باید نوع نگاهمان را عوض کنیم و نگرش اداری قدیمی را کنار بگذاریم مدیریت ما از نوع رانتی و هزینه ای است در حالی که باید مدیریت خلاقیت و ابتکار باشد.
وزیر دادگستری تاکید کرد: ما به دنبال احقاق حق و دفاع از مظلوم و اجرای عدالت هستیم و جمهوری اسلامی ایران مدافع مظلوم و تنها بلندگویی است و از حق و واقعیت سخن می گوید.
وی افزود: کارگزاران باید بدانند که توفیق خدمت، توفیق بزرگی است که خداوند نصیب ما کرده است.
وی با تاکید بر اینکه رسیدن به اهداف والای انسانی در جمهوری اسلامی محقق شده است اظهار داشت: کشور ما تنها یک درصد از خاک جهان و یک درصد از جمعیت جهان را داراست اما با این وجود قدرت تاثیرگذاری ما بسیار بیشتر از این نسبت هاست.
وزیر دادگستری با اشاره به هفده ماه مذاکرات شش کشور بزرگ دنیا به همراه سازمان ملل، اتحادیه اروپا و آژانس بین المللی انرژی اتمی با کشورمان، گفت: قدرت های بزرگ با همه قدرت و شوکت خود به دنبال رایزنی و مذاکره با جمهوری اسلامی ایران هستند.
حجت الاسلام پورمحمدی مردم سالاری در ایران را جزو بهترین مردم سالاری ها برشمرد و با اشاره به اینکه حرف حساب ما از هر پول و زور و لشکری قدرتمند تر است، گفت: ملت های جهان نیز حق طلبند و جذب پیام های صادقانه می شوند و همین موضوع ترس دشمنان را بر می انگیزد.
پورمحمدی دولت را مصمم به تغییر نگاه مدیران و تغییر رویکرد دانست و گفت: کشور نیازمند تحول بزرگی در حوزه های اقتصادی و اداری است و این تحول نمی تواند از بالا صورت گیرد بلکه باید به صورت گام به گام و به آرامی پیش رود، متاسفانه بسیاری از تصمیمات ما اجرا نمی شود و نظام اداری باید در این جهت کمک کند.
وزیر دادگستری به اهمیت درست هزینه کردن امکانات اشاره کرد و گفت: هزینه های اداری بسیار سنگین بوده و ما نمی توانیم این روال را ادامه دهیم، این نظام اداری پر خرج مناسب وضعیت کشور و نظام نیست و بایستی واقعیت اداری را صادقانه طرح کنیم و تجارب را جدی بگیریم و با صداقت عمل کنیم.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.