خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵
کد خبر : 22231
Share

بوحمدان : تنها امیدمان برای بقا‏، شکست استقلال خوزستان است

كاپيتان تيم فوتبال نفت‌مسجدسليمان گفت: بازي به بازي اميدمان براي بقا در ليگ برتر كم​رنگ​تر مي‌شود.

حميد بوحمدان اظهاركرد: ما در شرايط خوبي نيستيم و متاسفانه نتیجه بازي با فولادخوزستان را هم از دست داديم و بازي به بازي اميدمان كم​رنگ​تر مي​شود.
وي كسب نتيجه از بازي با استقلال خوزستان را تنها فرصت تيمش برای زنده نگه​داشتن اميد بقا در ليگ برتر دانست و گفت: بازي به بازي حساسيت مسابقات​مان بيشتر مي​شود. ما در هفته​هاي پيش​رو علاوه بر بازي با استقلال خوزستان با تيم ملوان كه شرايط آن هم خوب نيست، ذوب‌آهني كه براي سهميه آسيايي مي​جنگند و اين روزها خيلي خوب نتيجه مي​گيرد و سپاهاني كه تيم بسيار خوبي است و براي قهرماني تلاش مي​كند، بازي داريم.
اين بازيكن تيم فوتبال نفت مسجدسليمان افزود: بازي​هاي سختي پيش‌رو داريم و فكر مي​كنم بازي با استقلال خوزستان را بايد با برد پشت سر بگذاريم تا براي ديدارهاي آينده​مان با آمادگي بيشتري كار كنيم. شك نكنيد كه در بازي با استقلال، ما به پيروزي مي​رسيم.
وي شرايط روحي تيمش را بد دانست و خاطرنشان‌كرد: تلاش مي​كنيم تا پيش از بازي با استقلال خوزستان خودمان را از نظر روحي بازسازي كنيم تا در اين بازي خانگي به پيروزي برسيم.
بوحمدان در ارزيابي​اش از تيم استقلال خوزستان گفت: اين تيم از نظر تيمي نسبت به ما بهتر است و مشكلات كمتري دارند. به هر حال ما تلاش مي​كنيم كه به پيروزي برسیم و فرقي نمي​كند که با چه تيمي بازي داريم، چرا كه تنها اميد ما همين ديدار است.
وی در پاسخ به اين سوال كه چرا نفت مسجدسليمان برخلاف بازي​هاي زيبايی كه ارائه مي​دهد، در قعر جدول جاي دارد؟ عنوان كرد: با بازيكناني كه نيم​فصل به تيم​مان اضافه شدند، تيم​مان شكل بهتري گرفت ولي تا با يكديگر هماهنگ شديم، متاسفانه بازي​هاي بسياري را از دست داديم. بار رواني زيادي روي دوش ما است و همين باعث مي​شود كه ما نتوانیم ضربه پايانی را بزنيم. ما در حالي كه خوب بازي مي​كنيم ولي بر اثر غافلگيري گل مي​خوريم و همين موضوع در بازي با فولادخوزستان نیز پيش آمد و نتيجه بازي را از دست داديم.
كاپيتان تيم فوتبال نفت مسجدسليمان افزود: كارلوس دوسانتوز بازیکن خارجی‌مان نيز در بدترين شرايط، تيم ما را رها كرد و به كشورش رفت. او مي​توانست خيلي به ما كمك كند چرا كه يك مهره تاثيرگذار بود. اكنون هم بايد با همين داشته​هاي​مان تلاش كنيم و تمام انرژي‌مان را بگذاريم تا در چند بازي پيش​رو بتوانيم نتيجه لازم را كسب كنيم.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.