خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۳۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲
کد خبر : 22214
Share

فاضلی:برگزاری سمینار علمی بررسی فرصت‌های سازمان متولی غیربهره‌بردار کارون

مدیر کمیته برگزاری سمینار رودخانه کارون از برگزاری سمینار علمی با موضوع بررسی فرصت‌های سازمان متولی غیر بهره‌بردار رودخانه کارون در 15 اردیبهشت ماه امسال خبر داد.

سیدحسین فاضلی اظهارکرد: رودخانه کارون که روزی می‌توانست به عنوان یک قطب آبی برجسته و چند بعدی ملی مطرح باشد، امروزه تبدیل به رود کم آب پر جزیره ای شده است که فقط انواع فاضلاب‌ها را منتقل می‌کند.
وی افزود: در سال 93، سمینارهای علمی متعددی مرتبط با موضوع رودخانه کارون به عنوان پیش نشست‌های کنفرانس ملی رودخانه کارون برگزار شد که این نشست‌ها با نتایج خوبی همراه بوده است. در این راستا و در سال 94 تحت عنوان پس نشست‌های کنفرانس ملی رودخانه کارون در نظر داریم سمینارهایی برای بررسی خروجی و نتایج کنفرانس ملی رودخانه کارون برگزار کنیم.
فاضلی تصریح کرد: یکی از پس نشست‌ها، سمینار علمی بررسی فرصت‌های سازمان متولی غیر بهره بردار رودخانه کارون است که با هدف بررسی علل معضلات چند بعدی رودخانه کارون و عدم به کارگیری پتانسیل‌های ملی و بین المللی آن برگزار می‌شود.
وی  عنوان کرد: در این سمینار موضوعاتی همچون میزان وضعیت همخوانی بهره‌برداری و تولی‌گری رودخانه کارون و دیدگاه‌های مختلف دانشگاهیان، بخش کشاورزی و وضعیت کیفی زندگی کشاورزان خوزستان و راهکارهای جلوگیری از معضلات زیست محیطی بررسی می‌شوند.
مدیر کمیته برگزاری سمینار رودخانه کارون بیان کرد: این سمینار توسط مؤسسه پژوهشگران اندیشمند درمحل اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان برگزار می شود و اساتید دانشگاه، پژوهشگران، مدیران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ادارات و سازمان ها از شرکت کنندگان در این سمینار هستند.
فاضلی با بیان اینکه به شرکت کنندگان در این سمینار، گواهی نامه شرکت در سمینار اعطا خواهد شد، خاطرنشان کرد: علاقه مندان می‌توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این سمینار علمی به وب سایت کنفرانس ملی رودخانه کارون به نشانی www.karoon1393.ir مراجعه کنند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.