خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۳۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸
کد خبر : 22204
Share

حنظل‌عیدانی:احداث 25 پارک کوچک و بزرگ با مشارکت سازمان منطقه آزاد اروند در آبادان

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان از احداث 25 پارک کوچک و بزرگ با مشارکت سازمان منطقه آزاد اروند در این شهر خبر داد.

حمید حنظل‌عیدانی با اشاره به تعامل و همکاری تنگاتنگ سازمان منطقه آزاد اروند با شورای شهر و شهرداری، از احداث 25 پارک کوچک و بزرگ با مشارکت سازمان منطقه آزاد اروند در این شهر خبر داد و اظهار کرد: طراحی برخی از این پارک‌ها با هویت منطقه توسط دانشگاه‌های شهید رجایی و بهشتی به اتمام رسیده است.
وی افزود: پس از اتمام طراحی، کار احداث این پارک‌ها با استفاده از نیروهای بومی به انجام می‌رسد.
رئیس شورای اسلامی شهر آبادان با تاکید بر لزوم ایجاد شادی و نشاط اجتماعی در میان مردم عنوان کرد: در این راستا برنامه‌های مدونی که تابع ضوابط و قواعد خاص است، تدارک دیده و سعی شده تا با اجرای برنامه‌های فرهنگی در زمینه رسیدن به اهداف شهرداری در ایجاد فضای مفرح، شاد و با طراوت گام برداریم.
حنظل‌عیدانی تصریح کرد: بر اساس توافقی که با سازمان منطقه آزاد اروند، فرمانداری و امام جمعه داشتیم در اجرای برنامه‌های فرهنگی به شکلی منسجم و مورد تائید همگان حرکت می‌کنیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حل گره ترافیکی مرکز شهر با توجه به جلسه اخیر شورای ترافیک یادآور شد: قرار شد تا بار ترافیکی را از مسیر (فلکه طوطی) در مرکز شهر، در بخشی از جاده منتهی به دیوار سپاه انجام دهیم و با یک اصلاح هندسی در جایگاه سوخت‌رسانی، خروجی از مرکز شهر داشته باشیم.
حنظل‌عیدانی با اشاره به اینکه این کار به زودی آغاز می‌شود، گفت: با انجام این کار، آرامش روانی رانندگان و مردم فراهم می‌شود.
رئیس شورای اسلامی شهر آبادان افزود: باید آینده شهر را در چشم‌اندازی که در قالب طراحی بلندمدت ترسیم شده، در راستای تسهیل عبور و مرور جاده‌های ساحلی اروندرود و بهمنشیر به گونه‌ای پیش ببریم تا علاوه بر ایجاد جاذبه‌های تفریحی، حمل و نقل شهری را نیز تامین کند.
رئیس شورای اسلامی شهر آبادان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رشد هشت درصدی مسافران نوروزی امسال نسبت به سال گذشته اظهار کرد: مسافران افزایش و بهبود امکانات مهیا شده توسط شهرداری و آموزش پرورش را نسبت به سال گذشته بهتر خواندند.
*لزوم استفاده از ظرفیت‌های آبی رودخانه‌های اروند و بهمنشیر
وی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های آبی رودخانه‌های اروند و بهمنشیر تصریح کرد: در نظرسنجی‌های گرفته شده از مسافران نوروزی، علاوه بر تاکید آنان بر استفاده از ظرفیت‌های آبی منطقه، ایجاد فضاهای مناسب برای اسکان مسافران برای گذران اوقاتی خوش نیز مطرح شده است.
حنظل‌عیدانی با اشاره به استفاده از فضاهای مدارس، مساجد، حسینیه‌ها و سالن‌های سرپوشیده برخی ادارات برای اسکان مسافران و میهمانان نوروزی یادآور شد: با ساخت فضاهای اطراف رودخانه‌های بهمنشیر و اروند علاوه بر ایجاد فضای سبز مناسب و رونق کسب و کار، می‌توان فضای زیبایی را برای اسکان مسافران نوروزی مهیا کرد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.