خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۳۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵
کد خبر : 22203
Share

محجوبی:کسب موفقیت پالایشگاه آبادان در انجام تست بنزین ال.ال 100

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی کشور از کسب موفقیت انجام تست بنزین ال.ال 100 در پالایشگاه آبادان خبر داد.

سعید محجوبی از کسب موفقیت انجام تست بنزین ال.ال 100 در پالایشگاه آبادان خبر داد و اظهار کرد: پیش‌تر برای انجام این کار مجبور به ارسال این بنزین به کشور هلند بودیم.
وی در ادامه افزود: این کار با استفاده از سیستم‌های مجهز پلیمری در همین جا به انجام و در راستای جلب رضایت بیشتر مشتریان صورت می‌گیرد.
مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی کشور در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به انجام برخی اقدامات در راستای توسعه و بهبود فعالیت‌های پالایشگاه آبادان گفت: فاز نخست پالایشگاه آبادان در راستای افزایش محصولات به انجام رسید.
محجوبی تصریح کرد: فاز سه پالایشگاه آبادان نیز در زمینه افزایش محصولات بنزینی همچون پروپلین (مورد استفاده در پتروشیمی) و بنزین ال.ال 100 که برای مصرف در هواپیماهای آموزشی و هلی‌کوپترها به شکل خاص تهیه می‌شود، ایجاد و راه‌اندازی شده است.
رئیس هیئت مدیره شرکت پالایش نفت آبادان از تهیه گوگرد و نفت و فروش آنها در بازارهای داخلی و صادرات و فروش آن در برخی از کشورها، تولید بنزین یورو 4 در واحد جی.پی.تی.یو در آتیه‌ای نزدیک، تولید گاز مایع با استاندارد بالا و استفاده از فناوری‌های مدرن، کاهش هزینه انجام تست بنزین الt.ال 100 به عنوان دیگر فعالیت‌های انجام شده در این پالایشگاه نام برد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.