خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲
کد خبر : 22184
Share
سرمربي تيم فوتبال فولادخوزستان:

براي بازي با السد اعتماد به نفس لازم را داريم

سرمربي تيم فوتبال فولادخوزستان می‌گوید هر چند تيم​مان خسته است ولي براي بازي با السد‌قطر اعتماد به نفس لازم را داريم. دراگان اسكوچيچ در ابتدا درباره آمادگي تيمش پیش از ديدار با السد قطر، اظهاركرد: در حال حاضر فكر مي​كنم ما خيلي خسته هستيم ولي با

دراگان اسكوچيچ در ابتدا درباره آمادگي تيمش پیش از ديدار با السد قطر، اظهاركرد: در حال حاضر فكر مي​كنم ما خيلي خسته هستيم ولي با توجه به بازي​هايي كه در ليگ برتر انجام داده​ايم و نتايجي كه كسب كرده​ايم، به نظرم اعتماد به نفس لازم را داشته باشيم.
وي در ارزيابي​اش از تيم السدقطر، گفت: با توجه به اين‌كه تيم السد هر ساله در ليگ قهرمانان آسيا حضور دارد به تبع تجربه این تیم نسبت به ما بيشتر است. السدقطر، تيم بسيار با كيفيتي است و ما هم سعي مي​كنيم با كيفيت​هايي كه داريم با اين تيم مقابله كنيم.
سرمربي تيم فوتبال فولادخوزستان در پاسخ به اين سوال كه با توجه به نتايجي كه تا اين هفته از مسابقات در ليگ قهرمانان آسيا به دست آورده​ايد، آیا شانسی برای صعود از گروه برای خود قائل هستید؟ عنوان‌كرد: سعي و كوشش خودمان را با خوش‌بینی بسيار خواهيم كرد و ان​شاالله كه بتوانيم بازي با السد قطر را به خوبی پشت سر بگذاريم.
وی در پايان درباره پيروزي تيمش مقابل نفت‌مسجدسليمان، خاطرنشان‌كرد: با توجه به اين‌كه فواصل بازي‌هاي‌مان كم است، خسته بوديم ولي از نتيجه و بازي‌ای كه انجام شد راضي هستم.
گفتنی است، تیم فولادخوزستان در هفته پنجم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20:30 روز سه‌شنبه (یکم اردیبهشت‌ماه) میهمان السدقطر است. فولادی‌ها در حال حاضر با سه امتیاز در قعر جدول گروهC   این مسابقات قرار دارند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.