خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴
کد خبر : 21827
Share
سرپرست تيم فوتبال نفت آبادان:

اميدوارم دغدغه‌ای برای صعود نداشته باشيم

سرپرست تيم فوتبال نفت آبادان گفت: اميدوارم بتوانيم شرايط‌مان را بهتر و از تيم​ها فاصله بگيريم تا طي هفته‌هاي بعدي دغدغه‌ای برای صعود نداشته باشيم. احمد پارو اظهار كرد: تمرينات تيم ما با برگزاري دو جلسه تمريني پس از آخرين بازي‌مان در سال گذشته برابر تيم سيرجان تعطيل شد و مجددا از دوم فروردين ...

احمد پارو اظهار كرد: تمرينات تيم ما با برگزاري دو جلسه تمريني پس از آخرين بازي‌مان در سال گذشته برابر تيم سيرجان تعطيل شد و مجددا از دوم فروردين ماه زير نظر كادر فني از سر گرفته شد.
وي افزود: هشتم فروردين ماه نيز يك بازي تداركاتي با تيم نفت مسجدسليمان برگزار كرديم كه اين بازي بدون گل به پايان رسيد و پس از آن تا امروز تمرينات​مان تعطيل شد و مجددا از فردا سه​شنبه تا 17 فروردين ماه كه با مس رفسنجان در آبادان بازي داريم، تمرينات​مان دنبال خواهد شد.
سرپرست تيم فوتبال نفت آبادان گفت: بازي با مس رفسنجان با توجه به اينكه اين تيم صدرنشين گروه​مان است از حساسيت جدولي برخوردار است. ضمن اينكه در اين بازي هر تيمي كه پيروز شود تا درصد زيادي مي​تواند ليگ برتري شود. البته من فكر مي‌كنم تمام بازي‌هاي باقي‌مانده ما مهم است و اين حساسيت فقط مختص بازي با مس رفسنجان نيست. به هر حال اميدوارم در چهار بازي باقي‌مانده موفق باشيم.
وي خاطرنشان‌كرد: تيم ما در حال حاضر با 31 امتياز در جايگاه چهارم قرار دارد و با تيم اول و دوم جدول فقط يك امتياز اختلاف داريم و با تيم سوم نيز هم‌امتياز هستيم ولي به دليل تفاضل گل، چهارم هستيم. علی‌رغم اينكه ابتداي فصل مي​گفتند كه شرایط در گروه دیگر ليگ دسته يك سخت‌تر است، بايد بگويم با احترامی كه براي آن گروه قائلم، به نظرم گروه ما از نظر كيفيت فني و همچنين از نظر امتيازات نزديك به‌هم، گروه سخت​تري بوده است. امتيازات گروه ما خيلي نزديك به هم است و هر هفته شرايط به صورتي است كه هيچ تيمي خودش را از رقابت جدا نكرده است. اميدوارم بتوانيم شرايط‌مان را بهتر و از تيم​ها فاصله بگيريم تا طي هفته​هاي بعدي دغدغه‌ای برای صعود نداشته باشيم.
پارو در پاسخ به اين سوال كه چند درصد احتمال مي​دهيد كه نفت آبادان به ليگ برتر صعود كند؟ گفت: ما به صعود بسيار اميدواريم و از روز اول هم با توكل بر خدا، تلاش بازيكنان و حمايت و پشتيباني هيات​ مديره و مديرعامل باشگاه و همچنين مديرعامل پالايشگاه كار كرديم. بايد بگويم حضور عيسي​زاده، مديرعامل باشگاه بر سر تمرينات باعث دلگرمي بوده است و تيم هميشه احساس مي​كند كه در تمام لحظات مجموعه مديريتي از آن‌ها حمايت مي​كند.
وي ادامه داد: فكر مي‌كنم يكي از امتيازات و حسن نوع مديريتي عيسي​زاده اين است كه هميشه همدلي، تلاش و همياري در كار او بوده است و در دوره قبلي مديريتي او نيز اين موضوع مشهود بود. به هر حال تلاش ما اين است كه علاوه بر اينكه فوتبال آبادان را به جايگاه اصلي​اش برگردانيم، بتوانيم با ليگ برتري شدن دل مردم را شاد كنيم.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.