خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶
کد خبر : 21819
Share

محمودی:تامین آب شرب لالی به شرایط عادی بازگشت

مدیر اداره ابفای لالی با اشاره به وقوع سیل و تبعات ناشی از آن در این شهرستان گفت: بر اساس برآوردهای اولیه صورت گرفته این اتفاق 2 میلیارد و 700 میلیون تومان به بخش آب و تاسیسات و تجهیزات آبرسانی شهرستان خسارت وارد کرد.

محمودی اظهار کرد: بر اثر وقوع این اتفاق از روز دوم فروردین ماه، اختیار کار از دست ما و همه بخش های خدماتی شهرستان خارج و به همین دلیل از این روز به بعد به دلیل خارج شدن تاسیسات آبرسانی از مدار، برای تامین آب شرب مردم از طریق تانکر اقدام شد.
وی افزود: این شرایط تا روز پنجم فروردین ماه ادامه داشت اما از این روز به بعد شرایط آبرسانی و آب شرب مردم به حالت عادی و قبلی خود بازگشت و این تاسیسات مجدد بر مدار فعالیت قرار گرفت.
محمودی تصریح کرد:هم اکنون شرایط، شرایطی عادی است و مردم در تامین آب شرب خود مشکلی ندارند.
وی عنوان کرد: در روزهای بحران اخیر، آب لالی از شهرستان مسجدسلیمان، سردشت، استان‌های ایلام، چهارمحال و بختیاری و لرستان و از طریق تانکر و ارسال بطری‌های آب معدنی تامین شد و اداراتی همچون شرکت نفت و سایر ادارات در اهواز و شهرستان ها همکاری لازم را با ما داشتند.
محمودی بیان کرد: انتظار داریم مسئولان استان برای تغییر مسیر آبگیری و برداشت آب شهرستان لالی تمهیداتی بیاندیشند و حوزه آبگیری را از چشمه سطحی تراز فعلی، به مسیر پشت سد گتوند تغییر دهند که امیدواریم این مساله در اولویت کاری مسولان قرار گیرد.
وی اظهارکرد: مسیر و منبع آبگیری فعلی لالی امنیت ندارد و به ویژه برای تامین آب شرب مردم یک شهر مناسب نخواهد بود. اگر حوزه آبگیر این شهرستان به حوزه پشت سد گتوند به عبارتی به منبعی پایداری انتقال یابد قطعا ما به ندرت شاهد وقوع چنین بحران هایی خواهیم بود.
مدیر اداره ابفای لالی افزود: جا دارد علاوه بر همکاری‌های ارگان‌ها و ادارات مختلف در بحران اخیر لالی، از همکاری  و صبوری مردم  شهرستان در حل مشکل قدردانی ویژه ای کنیم.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.