خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴
کد خبر : 21815
Share
فرماندار خرمشهر:

گردشگری آبی شهرستان رونق می گیرد

فرماندار خرمشهر گفت:با برنامه ریزی انجام شده و تحقق برنامه های پیش بینی شده، گردشگری آبی این شهرستان بیش از گذشته رونق می گیرد.ولی الله حیاتی با بیان تاکید استاندار خوزستان مبنی بر برنامه ریزی فرمانداران برای رونق گردشگری آبی استان، گفت:راه اندازی خط دریایی گشت دریایی در اروندرود به ...

ولی الله حیاتی با بیان تاکید استاندار خوزستان مبنی بر برنامه ریزی فرمانداران برای رونق گردشگری آبی استان، گفت:راه اندازی خط دریایی گشت دریایی در اروندرود به همراه معرفی فرهنگ بومی و محلی شهرستان از 28 اسفند 93 اجرایی شد.
حیاتی اظهار داشت:در این طرح، از یک فروند کشتی دریایی تندرو استفاده شد که مسیر اروندرود و مرز مشترک ایران و عراق تا منطقه ام الرصاص و آبادان را طی می کند.
وی ظرفیت این کشتی سیاحتی را 240 نفر بیان کرد و افزود:از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون، 12 فقره سفر آبی با پذیرایی یک وعده غذایی از شهروندان انجام شده است و سه هزار گردشگر و مسافر در این تورهای آبی شرکت کردند.
حیاتی همچنین با بیان جاذبه های گردشگری آبی شهرستان، گفت:این شهرستان به دلیل بندری بودن، می تواند به عنوان مقصد تحقق گردشگری آبی مدنظر باشد.
فرماندار خرمشهر، استفاده از ظرفیت لنج های صیادی 30 نفره و اتوبوسی 70 نفره برای گشت های آبی را از اقدامات انجام شده برای رونق گردشگری دریایی این شهرستان خواند و افزود:هفت اسکله قایقرانی برای گردشگری آبی در رودخانه زیبای کارون، در نظر گرفته شده است که این اسکله ها دارای قایق هایی با ظرفیت هفت سرنشین و مجهز به جلیقه های نجات می باشد.

گفتنی است گردشگری آبی به هر نوع فعالیتی که با هدف ورزش، تفریح و سرگرمی در ارتباط با آب صورت گیرد، اطلاق می شود.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.