خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸
کد خبر : 21813
Share

بالدی:آماده‌باش خوزستان برای پیشگیری از صدمات سیل احتمالی

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان با اشاره به پیش‌بینی بارندگی‌های شدید از بعد از ظهر امروز، از اعلام آماده‌باش کامل در شهرستان‌های شمال و شرق استان خبر داد و گفت: تمهیدات لازم برای جلوگیری از جاری شدن مجدد سیل در این مناطق اندیشیده شده است.

هاشم بالدی اظهار کرد: روز گذشته جلسه‌ای با حضور استاندار به منظور بررسی وضعیت سیل اخیر در شهرستان‌هایی چون لالی، تشکیل شد و کلیه تمهیدات لازم برای قبل، حین و بعد از بحران مورد بررسی قرار گرفت.
وی ادامه داد: با توجه به تاکید بر انجام اقدامات قبل از بحران، همه تجهیزات و ماشین‌آلات لازم شهرسازی و نفت و همچنین تانکرهای آبرسان در منطقه مستقر هستند. دستگاه‌های امدادی از جمله هلال احمر و اورژانس نیز در حالت آماده‌باش قرار دارند.
مدیرکل مدیریت بحران خوزستان با اشاره به تخریب راه‌ها در سیل اخیر، گفت: این حجم بارندگی که در ابتدای سال داشتیم، در 50 سال اخیر بی‌سابقه بوده است و این منجر به تخریب راه‌ها شد.
بالدی اظهار کرد: اکنون همه راه‌های ارتباطی برقرار و آب در منطقه وصل شده است. اما با توجه به مشکل آب شرب در شهرستان لالی، فرماندار این شهر مکاتباتی در خصوص حل این مساله انجام داده و ظاهرا مطالعات اولیه برای تامین آب از محل سد گتوند صورت گرفته است.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.