خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰
کد خبر : 21799
Share

قدرتی:کاهش 60 درصدی تصادفات فوتی

رییس پلیس راه خوزستان با اشاره به شروع دور دوم سفرهای نوروزی گفت: هم اکنون ترافیک در کلیه جاده‌های استان خوزستان در جریان است و هیچ جاده‌ای مسدود نیست.

سرهنگ قاسم قدرتی اظهار کرد: مسیرهای اهواز ـ اندیمشک و بالعکس، اهواز و آبادان و بالعکس، اهواز خرمشهر و بالعکس، اهواز به هفتگل ـ باغملک ـ ایذه ـ دهدز، اهواز ـ رامهرمزـ بهبهان و مسیر ماهشهر ـ هندیجان ـ دیلم از پرترافیک‌ترین جاده‌های خوزستان‌اند که اکنون دارای ترافیک نیمه‌سنگین هستند.
وی افزود: علل شایع بروز تصادفات از ابتدای طرح ترافیک نوروزی در استان خوزستان شامل انحراف به چپ، عدم توجه به جلو خستگی و خواب‌آلودگی و تخطی از سرعت مطمئنه بوده است. در این مدت 74 درصد تصادفات رخ داده در جاده‌های خوزستان به دلایل فوق بوده است.
قدرتی گفت: از 25 اسفند تا 7 فروردین، 90 فقره تصادف فوتی، جرحی و خسارتی در جاده‌های خوزستان رخ داده است که در این میان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، تصادفات فوتی 60 درصد کاهش، تصادفات جرحی 5 درصد افزایش و تصادفات خسارتی 24 درصد کاهش داشته‌اند.
رییس پلیس راه خوزستان ادامه داد: از ابتدای اجرای طرح ترافیک نوروزی در استان خوزستان، 458 موتورسیکلت متخلف توقیف شده است. همچنین 798 دستگاه خودرو و گواهینامه رانندگان متخلف ضبط شده است. در این مدت در جاده‌های خوزستان از 617 نفر تست اعتیاد به عمل آمد که نتیجه 132 تست مثبت بوده است.
وی افزود: این افراد از گردونه ترافیک خارج شده‌اند و به مدت شش ماه از رانندگی محروم خواهند بود.
قدرتی گفت: از ابتدای طرح ترافیک نوروزی تاکنون نسبت به 6476 فقره سبقت غیرمجاز، 3742 فقره انحراف به چپ و 10 هزار و 431 فقره سرعت غیرمجاز در جاده‌های خوزستان اعمال قانون شده است.
وی بیان کرد: طرح ترافیک نوروزی تا پایان روز 14 فروردین ادامه خواهد داشت.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.