خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴
کد خبر : 21797
Share

آلبوغبیش:روزانه بیش از 10 هزار نفر از تالاب بین‌المللی شادگان دیدن می‌کنند

معاون فرماندار شادگان گفت: روزانه بیش از 10 هزار نفر از تالاب بین‌المللی شادگان دیدن می‌کنند.

نعمت‌الله آلبوغبیش در بازدید از ایستگاه گردشگری صراخیه اظهار داشت: تالاب بین‌المللی شادگان وسیع‌ترین تالاب کشور است و به تنهایی حدود یک سوم مساحت تالاب‌های کشور را به خود اختصاص داده که بدلیل ویژگی‌های خاص خود از قبیل تنوع گیاهی و جانوری و مناظر بسیار زیبا و بهره‌مندی همزمان از سه نوع آب شیرین، شور و لب شور  یکی از تالاب‌های منحصر بفرد به شمار می‌رود.
وی افزود: از زمان ثبت این تالاب توسط هیئت دولت به عنوان منطقه گردشگری، بازدیدکنندگان هر سال نسبت به سال قبل دو برابر می‌شوند.
این مسئول تصریح کرد: در صورت تامین مستمر حقابه تالاب و تکمیل پروژه‌های طرح گردشگری که توسط دولت تدبیر و امید و با همت استاندار درحال اجرا است، در آینده نه چندان دور شاهد تبدیل این منطقه به یکی از مهم‌ترین مناطق گردشگری استان، کشور و حتی در سطح بین‌المللی خواهیم بود.
معاون فرماندار شادگان خاطرنشان کرد: استاندار خوزستان در هفته جاری به طور سرزده و بدون اطلاع قبلی از پروژه گردشگری تالاب شادگان بازدید و بر ضرورت تسریع در تکمیل آن تاکید کرد.
وی اضافه کرد: ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی شهرستان و کمیته‌ها و کارگروه‌های مربوطه با تشکیل جلسات متعدد از دو ماه گذشته تمهیدات لازم برای استقبال از میهمانان نوروزی و گردشگران و راهیان نور و خدمات دهی به آنها را فراهم کرده است.
آلبوغبیش متذکر شد: با تامین محل اسکان در مدارس و استقرار پایگاه‌های امدادی جمعیت هلال احمر و پاسگاه‌های انتظامی و اکیپ‌های آتش‌نشانی و بهداشتی و درمانی و راهنمایی و رانندگی و ... در محورهای اصلی شادگان به اهواز، آبادان و ماهشهر خدمات به شکل مطلوب در حال انجام است.
وی در پایان یادآور شد: اردوگاه ساحلی دارخوین نیز مملو از گردشگران و کاروان‌های راهیان نور است و اداره آموزش و پرورش خدمات‌دهی به کاروان‌های راهیان نور را متقبل شده است و این کار به خوبی دارد صورت می‌گیرد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.