خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۹
کد خبر : 21773
Share

میناوند: کادرفنی باید عذرخواهی کند

پيشکسوت سرخپوشان معتقد است وقتي نتيجه يک بازي مشخص مي‌ شود مسووليت آن با کادر فني تيم است، عذرخواهي بابت نتيجه به دست آمده هواداران را آرام مي‌ کند.

مهرداد میناوند در رابطه با بازی تیم های پرسپولیس و النصر عربستان گفت: پرسپولیس بازی را خوب شروع کرد و در ضربات آخر دقت نداشتند. من فکر می‌ کنم بزرگترین مشکل پرسپولیس این بود که باور نداشتند می‌ توانند النصر را در عربستان ببرند. اصلا نمی‌ شد قبول کرد این تیم در صدر جدول عربستان است، من فکر می‌ کنم الهلال از این تیم خیلی قوی تر است.
وی ادامه داد: از نظر من پرسپولیس دیشب دو مشکل بزرگ داشت، یکی اینکه زمان تعویض های پرسپولیس خیلی دیر بود، هم علیپور و هم صادقیان بازیکنانی هستند که باید زمان کافی برای حضور در ترکیب داشته باشند، زمانی تیم عقب است و احتیاج به گل دارد نباید دو مهاجم در دقایق 78 و 81 به زمین بیاوریم، امیدوارم کادر فنی قبول کند که زمان تعویض های تیم دیر بود و مشکل دوم سرخپوشان عدم استفاده صحیح از ضربات ایستگاهی بود، ضربات ایستگاهی پشت محوطه و کرنر زیادی را پرسپولیسی ها به دست آوردند اما دریغ از استفاده صحیح یکی از آنها، گویا اصلا برنامه ای برای گل زدن از روی ضربات ایستگاهی نداشتیم.
میناوند در ادامه اضافه کرد: متاسفانه عادت بدی که فوتبال جاافتاده این است که یک مربی، پس از باخت، شجاعت پذیرش آن را ندارد. بالاخره باید قبول کرد که این کادر فنی است که باخته، بنابراین چه لزومی دارد، مربیان ما، عدم نتیجه گیری را گردن همه کس و همه چیز می‌ اندازند الا خودشان، آنها باید قبول کنند که باخته اند و نباید دنبال عامل پیدا کردن برای باخت شان نباشند، بهانه تراشی چرا؟ یک عذرخواهی هم می‌ تواند هواداران امیدوار به تیم را آرام کند..
وی گفت: درست است که پرسپولیس در ماههای اخیر سختی زیادی را متحمل شده است، اما بهرحال مردم، امید زیادی به تیم شان دارند، امیدوارم هرچه زودتر شرایط تیم های ما به حالتی دربیاید که بتوانیم در هفته دو بازی انجام دهیم، اما به هرحال یک مربی باید در شرایط اینچنینی از تمام داشته های تیمش استفاده کند تا فشار یکسانی به همه بازیکنان وارد شود. در حال حاضر هم برگرداندن تیم به حالت نرمال فقط کار کادرفنی است و امیدوارم هرچه سریعتر این اتفاق بیفتد.
میناوند در پایان گفت: ضمن تبریک سال نو به همه مردم عزیز، می‌ خواستم از مسئولین محترم خواهشی داشته باشم، امیدوارم در سال جدید همه تلاش کنند تا این دو تیم سر و سامان بگیرند. الان در پرسپولیس نژادفلاح از نظر مدیریتی خیلی خوب است اما وقتی پول نیست او چه بکند؟ یک نفر مثل آقای هدایتی است و دارد با جان و دل به تیم خدمت می‌ کند چرا نباید وارد تیم شود. امیدوارم در سال جدید این تیم باعث شادی دل هواداران میلیونی اش بشود.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.