خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۵
کد خبر : 21768
Share

از مدال‎آوران آسیایی و جهانی خوزستان تجلیل شد

طی مراسمی با حضور معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان از ورزشکاران و مربیان استان که در شش ماهه دوم امسال در رقابت های آسیایی و جهانی موفق به افتخارآفرینی شده بودند، تقدیر شد.

طی مراسمی با حضور معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان از ورزشکاران و مربیان استان که در شش ماهه دوم امسال در رقابت های آسیایی و جهانی موفق به افتخارآفرینی شده بودند، تقدیر شد.
 این مراسم (چهارشنبه) با حضور خبیر، معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان و کیانی‌زاده، مدیرکل ورزش و جوانان استان در استانداری خوزستان برگزار شد.
در این مراسم در رشته کشتی در بخش ورزشکاران از سعید و سامان عبدولی، مهدی زیدوند، رامین طاهری، مسعود نعمت‌چکانی، سیدمصطفی صالحی‌زاده، پیام بویری، مهدی هدایی، مجتبی کریم‌فر و حبیب‌الله اخلاقی و در بخش مربیان از مهرداد، مهرزاد و حسین اسفندیاری‌فر، اسکندر ایسوند، علی زکایی‌مهر، مسلم شیرزاد، لقمان رضایی و فرزاد ایمان علی‌زاده تقدیر شد.
در رشته دوچرخه سواری از احسان خادمی، در رشته جودو از محمد رشنونژاد، در دو و میدانی جانبازان و معلولان از مهناز امینی، هاشمیه متقیان، صادق بیت‌سیاح، علی امیدی و عبدالرضا جوکار، در رشته تیراندازی با کمان از غلامرضا رحیمی، در رشته گلبال از سیدمهدی سیاحی و در جودو نابینایان و کم‌بینایان از سیدامید نوری‌جعفری و محمدعلی شنانی، تجلیل شد.
در رشته فوتبال پنج نفره از محمد حیدری و حسین رجب‌پور، در رشته پرورش‌اندام از رضا باقرزاده، در رشته فوتبال ساحلی از عباس هاشم‌پور به عنوان مربی، در رشته تیراندازی از حسین امیری به عنوان مربی، در رشته دو و‌ میدانی از ماشاالله طاهری به عنوان مربی، در رشته بولینگ و بیلیارد از احسان حیدری‌نژاد، در رشته شطرنج از پویا ایدنی، در رشته سپک‌تاکرا از سعید آسیابان، در رشته بسکتبال با ویلچر از مجید طاهری، در رشته وزنه‌برداری از فراز رامهرمزی و غلامعلی لاله‌زار به ترتیب به عنوان مربی و داور و در رشته واترپلو از رضا جعفری به عنوان مربی تقدیر شد.
در این مراسم همچنین تندیس مسابقات بین‌المللی بوکس شکست حصر آبادان به میزبانی آبادان از سوی منطقه آزاد اروند، پالایشگاه نفت آبادان و اداره‌کل ورزش و جوانان آبادان به دکتر مقتدایی اهدا شد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.