خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۴
کد خبر : 21767
Share

حقوق بازنشستگان صندوق فولاد واریز شد

با تلاش وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی حقوق اسفند بازنشستگان صندوق فولاد امروز به حساب آنان واریز و قابل برداشت شد.

با تلاش وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی حقوق اسفند بازنشستگان صندوق فولاد روز گذشته به حساب آنان واریز و قابل برداشت شد.
با پرداخت عیدی و حقوق اسفند بازنشستگان صندوق فولاد، مطالبات آنان به روز پرداخت و تسویه شد.
علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی - چهارشنبه - با صدور پیامی به بازنشستگان صندوق فولاد بر عزم خود برای اصلاح ساختار این صندوق و متحول ساختن آن با هدف افزایش کارآمدی آن تاکید و اظهار کرد که صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد را در شرایطی تحویل گرفتم که تشکیل آن نتیجه تصمیمی غیرکارشناسانه بود و بدون برنامه و محاسبات متداول برای ایجاد صندوق‌های بازنشستگی ایجاد شده است و عجولانه به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی الحاق شده است.
وی افزود: نتیجه چنین فرایندی جز مشکلات عدیده برای بازنشستگان این صندوق نبوده و نیست. بنا بر وظیفه قانونی و تعهد اجتماعی خود در قبال کارگران، مسئولیت این صندوق مصیبت‌زده را که پرداخت حقوق بازنشستگان آن نزدیک به 120 روز به تعویق افتاده بود بر عهده گرفتم و طی این مدت کوشیدم تا ضمن اصلاح ساختار صندوق، حقوق شما را نیز استیفا کنم.
ربیعی گفت: امروز برای نخستین بار عقب‌ماندگی دستمزد شما به‌طور کامل رفع شده و معوقات شما در آستانه سال نو پرداخت شده و تلاش می‌کنیم تابا اخذ تصمیمات کارشناسانه، اداره صندوق را به نحوی متحول سازیم که مشکلات گذشته تکرار نشوند. برای تحقق چنین هدفی ضروری است همگی شرایط دشوار فعلی را درک کرده و اجازه ندهیم مشکلات صندوق به ابزاری برای سوءاستفاده های سیاسی تبدیل شود


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.