خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۰
کد خبر : 21278
Share

نجاتی:راه‌اندازی مدیریت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری در شهرستان شوش

فرماندار شوش از راه‌اندازی مدیریت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری در این شهرستان خبر داد.

رضا نجاتی ظهر امروز در نشست پیگیری مشکلات پیش روی کشاورزان شهرستان اظهار داشت: مدیریت مستقل بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری در شهرستان راه‌اندازی می‌شود.
وی با اشاره به جلسات برگزار شده با مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان افزود: مقرر شده تا همه عملیات احداث این مرکز توسط سازمان آب و برق خوزستان صورت پذیرد.
فرماندار شوش ابراز امیدواری کرد: با راه‌اندازی مدیریت بهره برداری از شبکه‌های آبیاری در شهرستان، بسیاری از مشکلات کشاورزان در زمینه مراجعه به مناطق اطراف و سایر مسائل مربوطه به حداقل خواهد رسید.
نجاتی عنوان کرد: با تخصیص مکان مورد نیاز برای این مرکز اداره مذکور ظرف مدت یکسال احداث خواهد شد.
این مسئول با اشاره به برنامه‌های کوتاه مدت بخش آب کشاورزی شهرستان اضافه کرد: نیاز مبرم به توسعه، تعمیر و لایروبی کانال‌های آبیاری برای بهبود و تسریع انتقال آب در اراضی کشاورزی شهرستان احساس می‌شود که این مهم باید با همکاری امور آب غرب خوزستان و جهاد کشاورزی در اسرع وقت عملیاتی شود.
فرماندار شوش در پایان، بر توجه جدی به حل مشکلات آب بخش کشاورزی تاکید کرد و گفت: با توجه به کاهش بارندگی‌های چند سال اخیر و کاهش دبی آب در ورودی کانال‌های آبیاری، ضروری است اقدامات کوتاه و میان مدت در دستور کار دستگاه‌های مربوطه قرار گیرد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.