خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۹
کد خبر : 21277
Share

کرمی نژاد:اختصاص 200 میلیارد ریال به تخریب املاک در مسیر پروژه‌‌های شهری دزفول

شهردار دزفول گفت: طی یک سال گذشته املاک متعددی با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال جهت پیشبرد پروژه‌های شهری، مصالحه و تخریب شده است.

 پیش از ظهر امروز با حضور شهردار دزفول، نایب رئیس شورای اسلامی شهر، مدیران مناطق و سازمان‌ها و مسئولان مربوطه، عملیات اجرایی تعریض بلوار ملاصدرا و تخریب آخرین ملک در این مسیر کلید خورد.
شهردار دزفول در این مراسم اظهار داشت: به‌منظور سهولت در عبور و مرور شهروندان، حفظ زیبایی شهری و پیشرفت پروژه‌ها، از یکسال گذشته، کار مصالحه املاکی که در محدوده پروژه‌های اجرایی شهرداری قرار دارند با سرعت در حال انجام بوده که در ادامه این امر، عملیات تخریب آخرین منزل موجود در تقاطع خیابان فردوسی و بلوار ملاصدرا آغاز شده تا این مسیر به خیابان فردوسی متصل شود.
محمدرضا کرمی‌نژاد افزود: عملیات آزادسازی بلوار ملاصدرا از چند ماه گذشته در دستور کار شهرداری قرار داشت که به همت مسئولان و همکاری مالکان، مشکل این گره ترافیکی نیز حل شد.
وی عنوان کرد: طی یک سال گذشته املاک متعددی با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال جهت پیشبرد پروژه‌های شهری، مصالحه و تخریب شده است و همچنان این امر جهت فراهم کردن رفاه و آسایش شهروندان، به‌عنوان یکی از اولویت‌ها در دستور کار شهرداری قرار دارد.
کرمی‌نژاد در پایان متذکر شد: پروژه‌های شهرداری به همت همکاران و با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر دزفول در حال اجرا هستند و امیدواریم بتوان خدماتی در شان مردم این شهر ارائه داد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.