خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۷
کد خبر : 21265
Share

برگزاری مانور هفته بهداشت عمومی در اهواز

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری اهواز از برگزاری مانور هفته بهداشت عمومی در شهرستان خبر داد.

صبح امروز جلسه هماهنگی برگزاری مانور هفته بهداشت عمومی با حضور مخمل‌زاده مدیر کل امور اجتماعی استانداری خوزستان، مظفری معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری اهواز و مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط در محل فرمانداری برگزار شد.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری اهواز در این جلسه اظهار کرد: مانور هفته بهداشت عمومی از 16 تا 22 اسفندماه جاری در اهواز انجام می‌شود.
علی مظفری افزود: هدف از این مانور، ارتقای فرهنگ بهداشت عمومی و محیط زیست در جامعه، ایجاد روحیه نشاط و شادابی و حضور بیشتر مردم و سازمان‌های مردم نهاد در پاکسازی و بهداشت عمومی است.
وی خاطرنشان کرد: به منظور برگزاری مطلوب این مانور 6 کارگروه نظافت محیط شهری، پاکسازی مناطق روستایی و محیط طبیعی، جاده‌ها و اماکن بین راهی، بهداشت مدارس و مهدکودک‌ها، آموزش و نظارت و ارزیابی  فعالیت می‌کنند.
مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان نیز در این جلسه با تأکید بر تقویت هماهنگی بین بخشی در برگزاری این مانور و فراهم کردن زمینه حضور عموم مردم عنوان کرد: در این زمینه لازم است با توجه به اهداف تعیین شده، دستگاه‌های اجرایی برنامه ریزی دقیق و هماهنگ داشته و حضور اقشار مختلف مردم و سازمان‌های مردم نهاد پررنگ باشد.
مهرداد شریف مخمل‌زاده افزود: در روزشمار این هفته عناوین و اهداف متنوعی در نظر گرفته شده که متناسب با آن برنامه‌های مختلفی برای گروه‌های هدف مختلف پیش بینی شده است.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.