خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۴
کد خبر : 21235
Share

حویزاوی:جدول زمان‌بندی جدید اعزام عمره منتشر می‌شود

مديركل حج و زيارت خوزستان گفت: تاكنون تمامي زائرانی كه ويزاي عمره دريافت كرده‌اند، به عمره اعزام شده‌اند و مرحله دوم اعزام‌ها نیز از 16 اسفندماه آغاز مي​شود.

مديركل حج و زيارت خوزستان گفت: تاكنون تمامي زائرانی كه ويزاي عمره دريافت كرده‌اند، به عمره اعزام شده‌اند و مرحله دوم اعزام‌ها نیز از 16 اسفندماه آغاز مي​شود.
ناصر حويزاوي با اشاره به کاهش صدور روادید از سوی عربستان برای زائران ایرانی اظهار كرد: با شرايطي كه براي اعزام عمره​گزاران پيش آمد و به دنبال آن سهميه عمره كشور كاهش يافت؛ پيش​بيني مي‌شود اين مشكل در آينده براي عمره​گزاران خوزستاني نیز ايجاد شود ولي در حال حاضر اعزام​ها طبق برنامه در حال انجام است.
وي ادامه داد: كاهش سهميه عمره يك موضوع كشوري است و سازمان حج و زيارت اعلام كرده كه با اين شرايط، جدول زمان‌بندي جديدي را منتشر مي​كند. اكنون نيز به تعداد ويزاهايي كه صادر مي​شود عمره​گزاران اعزام خواهند شد و كساني كه در اين مرحله موفق به دريافت ويزا نشدند، اعزام آن​ها در تاريخ ديگري يا در سال آينده انجام مي​شود.
مديركل حج و زيارت خوزستان در ادامه به آغاز صدور ويزاي انفرادي يا گروهي به عتبات از هفته آينده اشاره كرد و گفت: متقاضيان مي​توانند از طريق دفاتر و شركت​هاي معتبر حج و زيارت سراسر استان جهت دريافت ويزا اقدام كنند.
حويزاوي افزود: پس از صدور ويزا، كليه اقدامات سفر بر عهده زائر است. متقاضيان با مراجعه به دفاتر مجاز مي‌توانند با پرداخت مبلغ 40 دلار بابت ويزا، 10 هزار تومان به شركت مربوط و همچنين عوارض خروج از كشور، ويزاي خود را براي عتبات دريافت كنند. در این راستا، اطلاعيه​هاي مربوط در سايت سازمان حج و زيارت منتشر خواهد شد.
وي همچنين به برگزاري جلسات انجام مقدمات اربعين سال 94 نيز اشاره كرد و گفت: در خرمشهر و دشت‌آزادگان جلساتي به اين منظور با حضور فرماندار، شهرستان، هيات​هاي مردمي، سپاه و دستگاه​هاي خدماتي در اين زمينه با موضوعيت بررسي زيرساخت​ها و ساماندهي مواكب مسير اربعين حسيني(ع)، برگزار شده است.
مديركل حج و زيارت خوزستان اظهار كرد: در اين زمينه مشاركت خيرين نيز قابل تحسين است. خيرين با اهداي زمين و اعلام آمادگي براي مشاركت هرچه بيشتر در اين كار حضور يافتند. پس از ايام عيد نوروز مسير اربعين در مرزهاي شلمچه و چذابه براي تجهيز آماده مي​شود.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.