خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۶
کد خبر : 20299
Share

سمالی:لزوم تحول در امور اداری دستگاه‌های اجرایی رامهرمز

فرماندار رامهرمز بر ایجاد تحول در روند امور اداری دستگاه‌های اجرایی این شهرستان تاکید کرد.

مصطفی سمالی اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به پایان سال، مسئولان ادارات باید گزارشی مکتوب از روند کار خود طی یک سال گذشته هر چه سریع‌تر به فرمانداری ارائه دهند.
وی ادامه داد: مسئولان در انجام امور اداری باید نظم و سرعت عمل بیشتری را در پاسخگویی به ارباب رجوع مدنظر قرار دهند و باعث رضایتمندی مردم شوند.
فرماندار رامهرمز تصریح کرد: از طریق معاونت اجتماعی استانداری هیئتی به عنوان تکریم ارباب رجوع و سرعت عمل ادارات در رسیدگی به امور مردم به طور سرزده به ادارات آمده و عملکرد هر اداره را مورد بررسی قرار می‌دهند.
سمالی افزود: اعضای شورای اسلامی شهر نیز باید گزارش سالیانه خود را به این فرمانداری ارائه داده و به اطلاع عموم نیز برسانند تا مردم در روند کاری و فعالیت‌های آنان قرار گیرند.
وی همچنین عنوان کرد: نسبت به کیفیت کارها نیز باید حساس بوده و بدانیم که چه خدماتی را حتی در روستاها و دهیاری‌ها انجام داده و به چه نسبت پیشرفت داشته‌ایم.
فرماندار رامهرمز گفت: مسئولان باید از کارکنان و کارشناسان خود بخواهند تا در امور اداری خود تحول ایجاد کنند و بر سرعت عمل و دقت در انجام امور مردم تلاش و کوشش کرده و در این زمینه هیچگونه قصوری قابل قبول نیست.

سمالی، ضمن تاکید بر اشتغالزایی در شهرستان افزود: طرح توسعه کارخانه گچ رامهرمز را در دستور کار داریم و به‌ زودی کلنگ احداث کارخانه تولید کربنات سدیم و کارخانه فولاد را رامهرمز به زمین خواهیم زد.

وی در پایان از همکاری صمیمانه بسیاری از ادارات شهرستان که نهایت همکاری را در ارائه امکانات و اختصاص زمین جهت احداث کارخانه‌های مذکور انجام داده‌اند تقدیر و تشکر کرد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.