خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۲
کد خبر : 20235
Share

سیف‌اللهی: یک خطا کردم و کارت گرفتم

روح الله سيف‌اللهي بازيکن تيم استقلال‌خوزستان معتقد است براي گرفتن سه امتياز به ديدار نفت رفته بودند.

سیف‌اللهی که با 9 کارت زرد بیشترین اخطار را در بین بازیکنان لیگ گرفته است، در این باره گفت: در بازی دیروز با نفت‌تهران من فقط یک خطا کردم و از شانس بدم همان یک خطا ازنظر داور اخطار داشت. من احساس می‌ کنم از آن دسته بازیکنانی هستم که داوران روی من حساسیت پیدا کردند. از 9 کارت زردی که گرفته ام، 3تای آن به خاطر تمارض بوده که متاسفانه صحیح هم نبوده است. باقی اخطارهایم را به خاطر محکم بازی کردن روبه‌روی مدافعین گرفته ام و الان بسیار متاسفم که بابت اخطار اخیرم دربی اهواز را از دست دادم.
سیف‌اللهی راجع به بازی دیروز با نفت‌تهران گفت: دو تیم بعد از مدت ها درشرایط بازی قرار گرفته بودند و طبیعی بود که بازی چندان جالبی به وجود نیاید. البته ما تمام قوا آمده بودیم برای گرفتن سه امتیاز، دو موقعیت صددرصد در نیمه اول و دو موقعیت هم در نیمه دوم داشتیم که متاسفانه نتوانستیم استفاده کنیم. در صحنه دیگری نیز بازیکن حریف روی من خطا کرد که یا باید او اخراج می‌ شد یا اگراز نظر داور خطا نبود، من باید به خاطر تمارض کارت می‌ گرفتم که هیچ کدام از این دو اتفاق نیفتاد. اما در مجموع بازی پایاپای بود، به هر حال ما با تیم صدرجدول بازی می کردیم و همه تلاشم را کردیم تا حداقل دست خالی از تهران برنگردیم.
وی در مورد تقویت تیمشان گفت: بازیکنانی که به ما اضافه شدند نقاط ضعف ما را پوشاندند و به خوبی تیم های حریف را قبل از هر بازی برای ما آنالیز می‌ کنند و تمرینات ما را براساس نقاط ضعف آنها می‌چیند.
سیف‌اللهی درباره آینده فوتبالی خود گفت: من چند سال در پرسپولیس بازی کردم، حتی آقای دایی هم من را می‌ خواست اما برای اینکه بتوانم پیشرفت کنم از ایشان اجازه گرفتم و راهی داماش شدم. از داماش هم به اینجا آمدم، همه برنامه هایم به خوبی پیش رفت و خدا را شکر موفق بودم. بزرگترین هدف فوتبالی ام رسیدن به تیم‌ملی است و پس از آن نیز لژیونر شدن. البته باید عنوان کنم که همه بازیکنان فوتبال آرزو دارند روزی در یکی از دو تیم پایتخت بازی کند


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.