خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر : 20234
Share

رضاییان: مشکلات حل شود مکوندی برمی‌گردد

مديرعامل باشگاه نفت مسجدسليمان ريشه تمام مشکلات تيمش را بي پولي دانست و گفت: عدم حضور مکوندي در تمرينات تيم مانند پيش‌ بردن اتوبوس بدون راننده است.

 مسعود رضاییان اظهار کرد: ریشه مشکلات ما، مسایل مالی است و اگر این مشکل حل شود، مشکل بازیکنان، مربی و شاید به تبع آن مشکلات تاکتیکی و فنی تیم هم حل شود. به هر حال ریشه تمام مشکلات بی ​پولی است.
وی بیان‌ کرد: در حال حاضر در فرودگاه هستم تا امروز و فردا جلسه​ ای در تهران با مسئولان ورزشی نفت داشته باشیم تا ببینیم چه راه​کارهایی می​ توان پیدا کرد تا تیم را از این شرایط خارج کنیم. به هر حال پیدا کردن اسپانسر از نظر ما یک راه​کار است. ما هر راهی را که مشکل ما را حل کند، می ​رویم.
مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان درباره استعفای بهروز مکوندی گفت: او استعفایش را به صورت کتبی به من داده است، که نه از طرف من و نه از طرف هیات مدیره پذیرفته نیست. البته او گفته است که اگر مشکلات مالی حل شود به تیم برمی​ گردد و به خاطر این‌ که دیگر نمی ​توانست پاسخ بازیکنان را بدهد، استعفا داد و گفت نمی تواند دیگر این همه فشار را تحمل کند. خود ما هم در واقع خیلی به بازیکنان قول داده ​ایم. به هر حال درصدد هستیم که ابتدا پول پیدا کنیم تا بتوانیم پاسخ روشنی بدهیم که خیلی وعده نباشد.
وی درباره این‌ که گویا مکوندی پیش از این هم اعلام کرده بود که با این شرایط دیگر نمی​ تواند کار کند، عنوا‌ن‌ کرد: نارضایتی نه به این شکل ولی به شکل​ های دیگر مشاهده می​ شد. این نارضایتی در بازیکنان هم وجود داشت که یکی، دو بار اعتصاب کردند و حتی در بازیکنان خارجی هم شاهد آن هستیم و یکی از بازیکنان خارجی ما هفته ​ای یکی دو بار قصد رفتن دارد ولی ما دوام آورده ​ایم که کار ساده ای هم نبوده است. در این دو ماه، شرایط سختی را جدا از مسایل اقتصادی از نظر روحی – روانی تحمل کرده ​ایم؛ چرا که مشکلات باعث شد که ما از همه طرف تحت فشار باشیم. ما از سوی آژانس ​های هواپیمایی، هتل​ ها و کسانی که به ما البسه فروختند نیز تحت فشاریم و آن​ها پولشان را می​ خواهند و ما هم پولی نداریم که به آن​ها بدهیم. به هر حال شرایط سخت است و اگر چه تجربه تلخی است ولی وقتی بتوان تیمی را دو ماه تمام بدون پول در لیگ برتر نگه داشت، تجربه گران‌بهایی است.
رضاییان گفت: پتانسیل تیم​مان خوب است و شک نکنید از نظر امتیازی اتفاقی برای ما نیفتاده است؛ چرا که تیم‌های بالادستی ما یک امتیاز نسبت به ما بیشتر دارند. به هر حال هفته ​های بسیاری در پیش است و نمی‌توان اظهارنظری کرد و در واقع ما باید به بازی ​های تیم​ هایی که در افتادن یا نیفتادن با آن​ها رقابت داریم، نگاه کنیم.
وی در پاسخ به این سوال که فکر نمی​ کند تمرین کردن تیم بدون سرمربی باعث از هم گسیختگی تیم شود، عنوان‌ کرد: شک نکنید که به همین صورت می ​شود و این وضعیت مانند این است که اتوبوسی را بدون راننده پیش ببری و درست است که پیش می‌رود ولی اعتماد به نفس ندارد و در معرض خطر است. به هر حال خود آقای مکوندی برنامه ​ها را داده است و نظارت هم دارد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.