خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۷
کد خبر : 20227
Share

رضاييان: مشکلات مالی حل شود مکوندی برمی‌گردد

مديرعامل باشگاه نفت مسجدسليمان ريشه تمام مشكلات تيمش را بي​پولي دانست و گفت: عدم حضور مكوندي در تمرينات تيم مانند پيش‌بردن اتوبوس بدون راننده است.

مديرعامل باشگاه نفت مسجدسليمان ريشه تمام مشكلات تيمش را بي​پولي دانست و گفت: عدم حضور مكوندي در تمرينات تيم مانند پيش‌بردن اتوبوس بدون راننده است.
مسعود رضاييان اظهاركرد: ريشه مشكلات ما، مسایل مالي است و اگر اين مشكل حل شود، مشكل بازيكنان، مربي و شايد به تبع آن مشكلات تاكتيكي و فني تيم هم حل شود. به هر حال ريشه تمام مشكلات، بي​پولي است.
وي بيان‌كرد: در حال حاضر در فرودگاه هستم تا امروز و فردا جلسه​اي در تهران با مسوولان ورزشي نفت داشته باشيم تا ببينيم چه راه​كارهايي مي​توان پيدا كرد تا تيم را از اين شرايط خارج كنيم. به هر حال پيدا كردن اسپانسر از نظر ما يك راه​كار است. ما هر راهي را كه مشكل ما را حل كند، مي​رويم.
مديرعامل باشگاه نفت مسجدسليمان درباره استعفاي بهروز مكوندي، گفت: او استعفايش را به صورت كتبي به من داده است، كه نه از طرف من و نه از طرف هيات مديره پذيرفته نيست، البته او گفته است كه اگر مشكلات مالي حل شود به تیم برمي​گردد و او به خاطر اين‌كه ديگر نمي​توانست پاسخ بازيكنان را بدهد، استعفا داد و گفت نمي تواند ديگر اين همه فشار را تحمل كند. خود ما هم در واقع خيلي به بازيكنان قول داده​ايم. به هر حال درصدد هستيم كه ابتدا پول پیدا كنيم تا بتوانيم پاسخ روشني بدهيم كه خيلي وعده نباشد.

 

وي درباره اين‌كه گويا مكوندي پيش از اين هم اعلام كرده بود كه با اين شرايط دیگر نمي​تواند كار كند، عنوا‌ن‌کرد: نارضايتي نه به اين شكل ولي به شكل​هاي دیگر مشاهده مي​شد. اين نارضايتي در بازيكنان هم وجود داشت كه يكي دو بار اعتصاب كردند و حتي در بازيكنان خارجي هم شاهد آن هستيم و يكي از بازيكنان خارجي ما هفته​اي يكي دو بار قصد رفتن دارد ولي ما دوام آورده​ايم كه كار ساده​اي هم نبوده است. در اين دو ماه، شرايط سختي را جدا از مسایل اقتصادي از نظر روحي – رواني تحمل كرده​ايم، چرا كه مشكلات باعث شد كه ما از همه طرف تحت فشار باشيم. ما از سوي آژانس​هاي هواپيمايي، هتل​ها و كساني كه به ما البسه فروختند نيز تحت فشاريم و آن​ها پولشان را مي​خواهند و ما هم پولي نداريم كه به آن​ها بدهيم. به هر حال شرايط سخت است و اگرچه تجربه تلخي است ولي وقتي بتوان تیمی را دو ماه تمام بدون پول در ليگ برتر نگه داشت، تجربه گران‌بهايي است.
رضاييان گفت: پتانسيل تيم​مان خوب است و شك نكنيد از نظر امتيازي اتفاقی براي ما نيفتاده است، چرا كه تيم‌هاي بالادستي ما يك امتياز نسبت به ما بيشتر دارند. به هر حال هفته​هاي بسياري در پيش است و نمي‌توان اظهارنظري كرد و در واقع ما بايد به بازي​هاي تيم​هايي كه در افتادن يا نيفتادن با آن​ها رقابت​ها داريم، نگاه كنيم.
وي در پاسخ به اين سوال كه فكر نمي​كنيد تمرين كردن تيم بدون سرمربي باعث از هم گسيختگي تيم شود؟ عنوان‌كرد: شك نكنيد كه به همين صورت مي​شود و این وضعیت مانند اين است كه اتوبوسي را بدون راننده پيش ببري و درست است كه پيش می‌رود ولي اعتماد به نفس ندارد و در معرض خطر است. به هر حال خود آقاي مكوندي برنامه​ها را داده است و نظارت هم دارد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.