خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۵
کد خبر : 20226
Share

عساکره:عناوین برنامه‌های دهه فجر در آبادان اعلام شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت: تمام روز‌های دهه مبارک فجر با نام‌های انقلابی و ارزشی مزین شده و برنامه‌هایی از سوی این ناحیه برای دهه فجر برگزار خواهد شد.

عادل عساکره ضمن عرض تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر به تشریح برنامه‌های این ناحیه برای گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در آبادان پرداخت و اظهار کرد: سعی داریم برنامه‌های پرباری در این ایام با همکاری بخش‌های مختلف و ادارات شهرستان برگزار کنیم.
وی ادامه داد: روزهای این دهه مبارک هر کدام با نامی مزین شده که روز نخست این دهه در 12 بهمن ماه انقلاب اسلامی، امام خمینی، ولایت فقیه و رهبری نام گرفته است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان تصریح کرد: روز دوشنبه 13 بهمن ماه نیز به نام انقلاب اسلامی، مردم سالاری دینی، مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی مزین شده است.
عساکره، روز 14بهمن ماه سال جاری را روز انقلاب اسلامی، جوانان، هویت ملی، علم و فناوری عنوان کرد و افزود: روز چهارشنبه نیز انقلاب اسلامی، استحکام خانواده، زنان و سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی لقب گرفته است.
وی از روز پنجشنبه 16 بهمن ماه به نام انقلاب اسلامی ـ ایمان، جهاد و شهادت. نام برد و تاکید کرد: روز جمعه نیز انقلاب اسلامی، بیداری اسلامی، عدالت گستری و حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) نا‌م گرفته است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان، روز شنبه 18 بهمن ماه را انقلاب اسلامی، توسعه فرهنگی، عدالت و تمدن اسلامی، عنوان کرد و افزود: انقلاب اسلامی، اقتدار ملی، استکبار ستیزی و مقابله با افراط گرایی و تروریسم عنوان روز 19 بهمن ماه است.
عساکره، نام روز 20 بهمن ماه انقلاب اسلامی، خودباوری، جامعه دینی و حاکمیت ارزش‌های اسلامی و 21 بهمن ماه را به نام انقلاب اسلامی، اتحاد و عزم ملی، وحدت و انسجام امت اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: روز پیروزی انقلاب اسلامی را روز انقلاب اسلامی، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی لقب گرفته است.
وی به تشریح برنامه‌های این ناحیه در این دهه پرداخت و افزود: در دهه مبارک فجر برنامه‌هایی چون، میهمانی لاله‌ها (حضور در گلزار شهدا و عطر افشانی آن) برگزار خواهد شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان ابراز کرد: نواخته شدن زنگ مدارس در روز یکشنبه 12 بهمن‌ماه و برگزاری همایش بزرگ محمد رسول‌الله(ص) از جمله برنامه‌های این ناحیه به شمار می‌رود.
عساکره یادآور شد: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی با اعزام سخنرانان به مدارس و صدا و سیما و تقدیر از حافظان قرآن کریم، در برنامه‌های ناحیه مقاومت بسیج آبادان گنجانده شده است.
وی همچنین از رژه موتورسواران و حضور بسیجیان در نماز جمعه در دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: نمایشگاه‌های متعددی در زمینه دهه فجر و انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان ادامه داد: غرفه‌هایی در مسیر راهپیمایی 22 بهمن در راستای آشنایی بیشترمردم با انقلاب اسلامی برپا خواهد شد.
وی همچنین با گرامی داشت سالروز برگزاری علمیات غرور آفرین والفجر8 در 20 بهمن ماه، خاطرنشان کرد: برنامه ویژه‌ای با حضور جمعی از مسوولان کشوری و محلی در محل اجرای این عملیات در اروندکنار برگزار می‌شود.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.