خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۶
کد خبر : 20151
Share

صدیقی:ابلاغ برنامه‌های مختلف علوم نانو به ادارات امیدیه

فرماندار امیدیه از ابلاغ برنامه‌های مختلف علوم نانو به دستگاه‌های اجرایی این شهرستان خبر داد.

شهاب صدیقی امروز در حاشیه نخستین سمینار آموزشی علم نانو، ضمن تبریک فرارسیدن ایام دهه فجر اظهار داشت: یکی از ترجمان اصلی بهره‌وری، فناوری نانو است، فناوری که به کمک آن بسیاری از مسیرهای پیشرفت هموار و کوتاه می‌شود.
وی با بیان اینکه فناوری نانو، بدون ضرر بوده و با هزینه کم، بیشترین بهره را به‌ همراه دارد افزود: به همین دلیل، دولت توجه ویژه‌ای به علوم نانو، هسته‌ای و سلولی داشته و در راستای پیشرفت روزافزون این علوم تمهیدات و حمایت‌های ویژه‌ای نیز انجام می‌دهد.
فرماندار امیدیه تصریح کرد: با توسعه در این بخش می‌توانیم با صرف هزینه‌های کم در اعتبارات و سرمایه مالی و همچنین زمان، بیشترین بهره را برده و شکوفایی بیش از پیش را در سایر زمینه‌های علمی، صنعتی، کشاورزی، بهداشتی و ... باشیم.
رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان امیدیه در پایان افزود: باید با کوشش و تلاش مضاعف، زمینه‌های پیشرفت و استفاده از این علوم را فراهم سازیم و برنامه‌های مختلفی را در این راستا به سایر دستگاه‌ها در سطح شهرستان ابلاغ کنیم تا بتوانیم ضمن شناسایی نفرات نخبه، توانایی‌های آنان را بیش از پیش شکوفا ساخته و موجبات پیشرفت شهر و کشور را فراهم سازیم.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.