خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۶
کد خبر : 18123
Share

شهیدی:دشمن با وجود كاركنان پالايشگاه آبادان به خواسته خود نرسيد

رئيس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: رشادت های كاركنان پالايشگاه آبادان در طول جنگ باعث شد كه دشمن بعثی به خواسته خود در روزهای آغازين جنگ نرسد.

رئيس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: رشادت های كاركنان پالايشگاه آبادان در طول جنگ باعث شد كه دشمن بعثی به خواسته خود در روزهای آغازين جنگ نرسد.
حجت الاسلام سيد محمدعلي شهيدي در بیست و ششمین یادواره 1049 شهید وزارت نفت اظهار کرد: برگزاري یادواره يك هزار و 409 شهید صنعت نفت كار پسنديده اي است زيرا در آن از مقام شامخ شهيداني ياد مي شود كه در طول هشت سال دفاع مقدس اجازه ندادند دشمن به هدف خود برسد.
وي با بيان اينكه در اسلام واژه شهید نزد مردم، محترم و ارزشمند است و گویا این واژه هاله ای از نور است، تصریح کرد: شهید فردی است که بنا به اعتقاداتش و براي حفاظت از کشورش، همه هستی خود را طبق اخلاص می گذارد و تقدیم خدا می کند.
شهيدي با اشاره به جایگاه کلمه شهید در بین شیعیان بيان کرد: کلمه شهید در بین شیعیان دارای ارزش خاصی است. کسی که در مسیر تقدیم جان و مال خود برای عقیده گام بردارد خداوند می گوید برای ما عزیز است.
رئيس بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکید کرد: شهید همیشه زنده است و همیشه زنده خواهد بود. هر کسی به جامعه بشری خدمت کند حق برگردن آن جامعه دارد.
شهيدي محلاتي با تجليل از مقام شهيد تندگويان وزير نفت ايران در زمان جنگ تحميلي گفت: رشادت های كاركنان پالايشگاه آبادان با وجود حضور در كانون هشت سال جنگ تحميلي به خصوص در روزهاي آغازين جنگ باعث شد كه دشمن بعثي به خواسته خود در ضربه زدن به اقتصاد كشور نرسد.
 بیست و ششمین یادواره 1049 شهید وزارت نفت، عصر امروز به ميزباني شهرستان آبادان برگزار شد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.