خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۵
کد خبر : 18054
Share
حمايت از متخلفان سربازي!

دادکان: حاضرم پولادي را از قطر به ايران بياورم

محمد دادکان رييس سابق فدراسيون فوتبال ايران شب گذشته ميهمان برنامه ورزش از نگاه دو بود و در حمايت از فوتباليست‌هايي که از مدارک جعلي براي دريافت معافيت سربازي استفاده کرده‌اند، حرف جالبي را به زبان آورد.دادکان که در ابتدای برنامه با رسایی نماینده مجلس و عضو کمیسیون اصل 90 که بحث فساد ...

دادکان که در ابتدای برنامه با رسایی نماینده مجلس و عضو کمیسیون اصل 90 که بحث فساد در فوتبال را تعقیب می‌کند، چالشی جدی را آغاز کرد، مدام در طول برنامه به رسایی یادآوری می‌کرد که موضوع فساد و مصادیقی مثل فرار از سربازی تنها متوجه فوتبال نیست.
این رییس سابق فدراسیون که به سلامت و البته زبان صریحش مشهور است، مثال جالبی در این باره رو کرد. او گفت: من الان در دانشگاه آزاد به خدمت مشغول هستم. نفر قبلی من آدم‌های زیادی را جانشین کرده و در عوض مثلا هر روز در تلویزیون روی آنتن بوده است. یا ورزشکارانی را آورده و آنها را دانشجو کرده، در حالی که این آدم‌ها باید مدارج لازم را برای دانشجو شدن طی می‌کردند.
دادکان گفت: موضوع، موضوع غرور ملی است و خوشحالی مردم ایران. زمانی که من رییس فدراسیون بودم از من انتقاد کردند که چرا رفتم آلمان و وحید هاشمیان را به تیم ملی برگرداندم. آن موقع می‌گفتند شان من به عنوان رییس فدراسیون فوتبال به زیر سوال رفته اما هدف ما شادی مردم بود و وحید هاشمیان با گل‌های حساسی که برای ایران زد تیم را به جام جهانی برد. الان هم موضوع همین است. الان هم بازیکنی که آقای کی‌روش به او نیاز دارد، می‌شود به تیم ملی ملحق بشود، بازی‌اش را انجام بدهند و بعد وضعیتش را بررسی کنیم.اینها که فرار نمی‌کنند. من حاضرم خودم به قطر بروم و این بازیکن را که می‌گویید به ایران مراجعه نکرده (پولادی) را به ایران برگردانم.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.