خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۱
کد خبر : 18052
Share

داوری:برگزاری نخستین دوره انتخابات مجمع اولیا، هیئت و مربیان در آبادان

رئیس هیئت بسکتبال آبادان گفت: برای دستیابی به اهداف طولانی مدت خود در رشته بسکتبال بر آن شدیم تا مجمعی با حضور خانواده بازیکنان، هیئت و مربیان بسکتبال را تشکیل دهیم.

محسن داوری از برگزاری انتخابات انجمن اولیا، هیئت و مربیان خبر داد و اظهار کرد: این انتخابات برای نخستین‌بار در استان و شاید در کشور برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: هدف از برگزاری این انتخابات این است که بتوانیم تعامل بهتر با خانوادهای بازیکنان و استعدادهای رشته ورزشی بسکتبال برسیم.
رئیس هیئت بسکتبال آبادان تصریح کرد: ما برای پیشرفت و پیشبرد اهداف طولانی مدت خود طبق برنامه‌ریزی پنج ساله خود، باید یک سری برنامه‌ریزی‌ها را به کمک خانواده‌ها انجام دهیم که این موضوع را در این تفکر و ایجاد مجمع جا داده‌ایم.
داوری تأکید کرد: در این انتخابات یک سری فرم‌ها به خانواده‌ها داده شد و آنان را تصمیمات هیئت مطلع کردیم، ضمن اینکه برای خانواده ورزشکاران نیز برنامه ورزشی را تدارک دیده‌ایم که همزمان با فرزندان خود به سلامتی و شادابی روح خود اهمیت دهند.
وی ادامه داد: با ایجاد این شورا که چهار تن از خانواده‌ها مسئولیت حضور در انجمن را بر عهده خواهند گرفت، دو خانم و دو آقا که متشکل از دو خانواده پسران و دو خانواده دختران این رشته ورزشی در آبادان هستند،  پنج نفر از هیئت بسکتبال نیز در این جمع حضور پیدا کرده و یک مجمع 9 نفره تشکیل می‌شود.
رئیس هیئت بسکتبال آبادان در پایان عنوان کرد: یک سری وظایف مشخص شده که می‌تواند با جلساتی که برگزار، و تصمیماتی که اتخاذ می‌شود به اهداف خود رس


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.