خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۰
کد خبر : 18051
Share
با اعتبار 1.1 میلیارد ریالی

سینمای شوشتر دیجیتالی شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر گفت: با اعتبار 1.1 میلیارد ریالی، سینمای شوشتر به سینماهای دیجیتال کشور پیوست. علی بهرامی اظهار کرد: سینما آبشار شوشتر که یکی از قدیمی‌ترین سینماهای شهرستان و استان است، با مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به سینمای دیجیتال ارتقا یافته است.

 علی بهرامی اظهار کرد: سینما آبشار شوشتر که یکی از قدیمی‌ترین سینماهای شهرستان و استان است، با مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به سینمای دیجیتال ارتقا یافته است.
وی افزود: در دو سالن سینمای آبشار شوشتر سیستم دیجیتال وصل شده و قرار است عصر امروز این دستگاه‌ها به‌صورت رسمی افتتاح شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر با اشاره به اینکه پیش‌ از این، سینما به‌صورت دستی اداره می‌شد، عنوان کرد: در سینما آبشار شوشتر به‌صورت دستی فیلم نمایش پیدا می‌کرد و به این دلیل مشکلات زیادی برای نمایش فیلم در سینما داشتیم، ولی با این سیستم به روزترین فیلم‌های کشور در سینما آبشار به نمایش درخواهد آمد.
بهرامی تأکید کرد: با دیجیتالی شدن سینما آبشار شوشتر این سینما به سیستم یکپارچه متصل می‌شود و به‌صورت همزمان فیلم‌های بروز کشور در این سینما نیز به نمایش درخواهد آمد.
وی خاطرنشان کرد: در این سینما صدا و تصویر دیجیتال است و کیفیت نمایش فیلم نیز بهتر خواهد شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر با اشاره به اینکه همه هزینه‌ها را در این زمینه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت کرده است، تأکید کرد: بیش از 1.1 میلیارد ریال از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تجهیزات این سینما هزینه شده است.
بهرامی اضافه کرد: در این سینما دو سالن به گنجایش 180 و 540 نفر وجود دارد که این دو سالن امروز با این تجهیزات افتتاح خواهد شد و برای استفاده عموم آماده است.
این مسئول در پایان از برخی بسته‌های تشویقی برای حضور مردم در این سینما خبر داد و گفت: این بسته‌های تشویقی در راستای اعمال تخفیف برای بلیت سینماست که به‌زودی اعلام می‌شود.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.