خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۹
کد خبر : 17987
Share

پورجوادی:فرهنگ ناب بسیجی در حال گسترش در تمام کشورهای منطقه است

فرمانده لشکر عملیاتی 7 ولیعصر (عج) خوزستان گفت: امروز دنیا تشنه فرهنگ ناب بسیجی است و این فرهنگ در حال گسترش در تمام کشورهای منطقه و جهان است.

 رحمان پورجوادی در مراسم یادواره 72 شهید پایگاه مقاومت حسینیه امام خمینی (ره) این شهرستان که با حضور مسئولان، خانواده‌های معظم شهدا و بسیجیان برگزار شد، اظهار کرد: بسیج یک هدیه الهی و فرهنگ غنی است که دنیا تشنه آن بوده و امروز شاهد گسترش این فرهنگ به تمام کشورهای منطقه و جهان است.
وی در ادامه افزود: اگر امروز می‌بینیم که کشورهای بیگانه جرأت تجاوز به این کشور را ندارند به دلیل وجود نیروی بازدارنده، مقاوم و فرهنگی به نام بسیج است.
فرمانده لشکر عملیاتی 7 ولیعصر (عج) خوزستان اضافه کرد: این نیروی قوی مانند سپری محکم دور تا دور این مملکت کشیده شده و کشور‌های منطقه مانند عراق و سوریه در حال الگوبرداری از نیروی مردمی و الهی هستند.
پورجوادی با تاکید بر اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا موجب تقویت روحیه ایثار و شهادت در بین آحاد افراد جامعه می‌گردد، تصریح کرد: صدور انقلاب ما در حقیقت زمینه‌سازی برای ظهور امام زمان (عج) است و شهدا با نثار خون خود این آرمان ارزشمند را تثبیت کردند.
وی عنوان کرد: دشمن شیوه مقابله خود را با نظام جمهوری اسلامی ایران تغییر داده و آنان از طریق جنگ نرم وارد عمل شده و با استفاده از ماهواره و بها دادن به علمای کج‌اندیش و بی‌دین به دنبال ایجاد تفرقه و جریحه‌دار کردن احساسات مسلمانان است.
فرمانده لشکر عملیاتی 7 ولیعصر (عج) خوزستان گفت: تشکیل فرقه‌ها و گروهک‌های ضاله و گمراه مانند داعش، تکفیری، وهابی و طالبان و حمایت غرب از این گروه‌های جنایتکار برای تقابل با دین مبین اسلام بوده و از مصادیق بارز شرک ورزیدن محسوب شده و از نظر ما کاملا مردود است.
وی در پایان افزود: وحدت، ایمان، اطاعت از ولایت فقیه و پیروی از رهبری از جمله عواملی است که کشور اسلامی ما را در برابر دشمنان بیمه کرده است.
 اجرای سرود، پخش نماهنگ، برپایی نمایشگاه عکس شهدا و مداحی و مرثیه‌سرایی از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این مراسم معنوی بود.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.