خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۰
کد خبر : 17981
Share

افتتاح زمین چمن مصنوعی در منطقه محروم کوی ویلای خرمشهر

زمین چمن مصنوعی کوی ویلای خرمشهر با حضور نماینده مردم خرمشهر در«کوی ویلا» یکی از مناطق محروم این شهر افتتاح شد.

مراسم افتتاح زمین چمن مصنوعی در کوی ویلای خرمشهر با حضور عبدالله سامری نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی، محمد حویزاوی شهردار و برخی از اعضای شورای شهر خرمشهر برگزار شد.
بنا به این گزارش، این زمین چمن مصنوعی در پی تصویب لایحه در شورای شهر خرمشهر اجرایی شده و نخستین زمین چمن از میان پنج زمین چمن تعیین شده در این لایحه است.
شهردار خرمشهر در آیین افتتاح زمین چمن مصنوعی کوی ویلای خرمشهر، در جمع مردم این منطقه اظهار کرد: این اقدام با این هدف انجام شد تا بتوانیم بخشی از اوقات فراغت جوانان خرمشهر را پر کرده و بخشی از نیازهای جامعه را در این زمینه مرتفع سازیم.
محمد حویزاوی اضافه کرد: امروز نخستین پروژه را افتتاح می‌کنیم که البته با نواقصی نیز همراه است که طی دو روز آینده این نواقص رفع می‌شود.
وی در ادامه تصریح کرد: طبق مصوبه شورای شهر خرمشهر، 5 نقطه برای احداث چمن مصنوعی تعیین شده که با پیگیری‌ها و حمایت‌های نماینده مردم خرمشهر با اعتباری حدود یک میلیارد ریال اجرایی خواهد شد.
عبدالله سامری نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم خواستار احداث پارکی ویژه کودکان در کنار این زمین چمن مصنوعی شد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.