خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۸
کد خبر : 17976
Share
با تصویب هیات دولت صورت گرفت‎؛

اختصاص اعتبار به خوزستان جهت جبران خسارات سیل و خشکسالی

هیات دولت با اختصاص مبلغ 165 میلیارد تومان به استانداری‌های خوزستان، مازندران، گیلان و چهارمحال و بختیاری برای جبران خسارات سیل و خشکسالی ماه‌های گذشته موافقت کرد.محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت در نشست با خبرنگاران که پس از جلسه روز گذشته هیات دولت برگزار شد، عنوان کرد که استانداری‌های این چهار استان این اعتبارات را به واحدهای آسیب دیده از حوادث طبیعی از جمله سیل و خشکسالی که در ماه‌های گذشته رخ داده است، اختصاص خواهند داد.

هیات دولت با اختصاص مبلغ 165 میلیارد تومان به استانداری‌های خوزستان، مازندران، گیلان و چهارمحال و بختیاری برای جبران خسارات سیل و خشکسالی ماه‌های گذشته موافقت کرد.
محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت در نشست با خبرنگاران که پس از جلسه روز گذشته هیات دولت (چهارشنبه، 26 آذرماه) برگزار شد، عنوان کرد که استانداری‌های این چهار استان این اعتبارات را به واحدهای آسیب دیده از حوادث طبیعی از جمله سیل و خشکسالی که در ماه‌های گذشته رخ داده است، اختصاص خواهند داد.
بر این اساس 67 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت با کارمزد 4 درصد برای واحدهای روستایی و کارمزد 5 درصد برای واحدهای شهری این چهار استان اختصاص یافت تا برای جبران خسارات مردم این استان‌ها عملیاتی شود. با توزیع این اعتبارات به واحدهای آسیب دیده کمک می‌شود.
 دولت به منظور جبران خسارات ناشی از حوادث غیرمترقبه مبلغ ۱۴۰ میلیارد و ۸۰ میلیون ریال به استان خوزستان اختصاص داد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.