خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۵
کد خبر : 17942
Share

پاپی:«ساخت‌وساز با کاربری مغایر» بیشترین مشکلات شهروندان اندیمشکی

شهردار اندیمشک گفت: بیشترین مشکلات شهروندان این شهر در بحث «ساخت‌وساز مربوط به واگذاری املاک با کاربری مغایر و غیرمسکونی» است.

محمدرضا پاپی اظهار کرد: بیشترین مشکلات مردم در مراجعه به شهرداری این شهر در زمینه واگذاری املاک و زمین‌هایی است که بدون در نظر گرفتن موازین قانونی در سال‌های گذشته مصالحه شده است.
وی افزود: در حال حاضر این موضوع مشکلات عدیده‌ای را برای شهروندان و این شهرداری ایجاد کرده، زیرا شهرداری به علت مشکلات قانونی قادر به صدور مجوز ساخت‌وساز برای این گونه زمین‌ها نیست.
شهردار اندیمشک اضافه کرد: در برخی از این مناطق شهری متاسفانه حتی زمین‌های دارای کاربری‌های آموزشی، بهداشتی و فرهنگی نیز به افراد واگذار شده است.
پاپی با اشاره به پروژه‌های در دست اجرای این شهرداری در سال جاری تصریح کرد: 21 پروژه عمران شهری در حوزه‌های مختلف اجرا خواهد شد که در حال حاضر در مرحله عقد قرارداد و تفاهمنامه با پیمانکاران هستیم.
وی افزود:تاکنون دو پروژه از این تعداد که شامل کانل کوی رسالت و آسفالت این منطقه است آغاز شده و در حال انجام است.
شهردار اندیمشک خاطر نشان کرد:رنگ‌آمیزی جداول،باز کردن گره ترافیکی کوی شهدا، کف‌پوش معابر اصلی و لکه‌گیری و آسفالت خیابان‌های اصلی شهر از جمله اقدامات شهرداری در طول سه ماهه جاری است.
وی در پایان افزود: برای حل مشکل آسفالت مناطق شهری جدید نیز مقدار 50 هزار متر مربع آسفالت در نظر گرفته شده که با این حجم آسفالت مشکل این مناطق نیز در این خصوص مرتفع خواهد شد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.