خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۷
کد خبر : 17179
Share

مبارکی:بسیج همواره کشور را از گزند دشمنان حفظ کرده است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بندر امام خمینی (ره) گفت: بسیج همواره کشور را از گزند دشمنان حفظ کرده است.

ماندنی مبارکی در گردهمایی بزرگ بسیجیان در حسینیه ثارالله بندر امام اظهار کرد: بسیج شجره طیبه‌ای است که هیچگاه گمراه نمی‌شود و همیشه عامل بازدارنده از کجی‌ها است.
وی افزود: فرهنگ بسیج و بسیجی منشأ گرفته شده از عاشوراست و در این فرهنگ سازش با ظالم جایی ندارد و به این دلیل بسیج جایگاه همه مظلومان است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بندر امام، بسیج را به عنوان یک الگو در عرصه‌های مختلف دفاع مقدس، دوران بازسازی، میادین فرهنگی معرفی کرد و گفت: بسیج در رسیدن به منزلگاه اصلی انقلاب‌، وضعیت جهان سلطه و تلاش آن‌ها برای مقابله با انقلاب اسلامی و تفکر بسیجی نقش ویژه‌ای داشته است.
مبارکی خاطر‌ نشان کرد: ایران اسلامی موفق‌ترین کشور در راستای ایفای نقش مردمی در دفاع از ارزش‌های انقلابی است و بسیج این حرکت را رهبری می‌کند.
وی ادامه داد: بسیج در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی در جنگ نرم و سخت بسیار مؤثر و تأثیرگذار بوده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بندر امام با بیان اینکه بسیج عصاره یک ملت و برخاسته از اقشار مختلف مردم است، تصریح کرد: بسیج حافظ انقلاب و نظام اسلامی بوده و همواره کشور را از گزند دشمنان به‌ ویژه آمریکا رهانیده است.
مبارکی با تأکید بر اینکه امروز تفکر بسیج که همانا عدالت‌خواهی و آزادی بوده در تمام جوامع غربی نفوذ پیدا کرده، خاطر نشان کرد: امروز که دشمن با به راه انداختن جنگ نرم و فضای سایبری قصد نفوذ و ضربه زدن به کشور را دارد بسیجیان متخصص با دانش خود سد محکمی در برابر توطئه‌های آنان هستند.
وی در پایان بسیج را نیروی بازدارنده در برابر استکبار و مستکبران دانست و متذکر شد: فرهنگ دفاع از ارزش‌های انقلاب و اسلام پیامی‌ است که ملت‌های جهان از بسیجیان ایران آموختند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.