خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۰
کد خبر : 17163
Share

استمداد بازيکن نفت از نظام وظيفه

حميد طاهري فرد بازيکن صنعت نفت يکي از بازيکناني است که به خاطر باطل شدن کارت پايان خدمتش فعلا نمي‌تواند بازي کند.

 این در حالی است که خودش ادعا می‌ کند که کارت پایان خدمتش هیچ مشکلی ندارد: ما خانوادگی مشکل نرمی استخوان داریم. پدرم هم عمری را روی ویلچر سپری کرده است. من از اول دبستان تا وقتی که دیپلم گرفتم کمرم درد می‌ کرد، یکی می‌ گفت دیسک کمر دارم و متخصص دیگری گفت مهره های کمرم مشکل دارد. 15 صفحه مدارک پزشکی دارم که ثابت می‌ کند واقعا مشکلم واقعی است.
او ادامه داد: سوال من این است که جعل کردن مدارک یک بار یا دوبار؛ چطور می‌ توانم 15 صفحه مدارک پزشکی را جعل کنم. چنین چیزی امکان ندارد. من در دوره ای معافیت پایان خدمتم را گرفتم که سرباز زیاد شده بود و خیلی راحت کارت معافیت می‌ دادند. از شانسم، من در این دوره کارت پایان خدمت گرفتم. این چیزهایی است که بارها به سازمان نظام وظیفه گفته ام.
او در مورد مبلغ قراردادش با نفت‌تهران هم گفت: همه می‌ گویند برای این فوتبالیست ها باید مجازات شوند چون پول های 300 و 400 میلیونی می‌ گیرند. در حالی که من زمانی که من در نفت‌تهران بازی می‌ کردم، فقط 7 میلیون تومان پول گرفتم. پولی که همه خنده شان می‌ گیرد وقتی در مورد آن صحبت می‌ کنم. الان همه می‌ گویند که بازیکن تا نیم فصل بازی نمی‌ کند و همه چیز تمام می‌ شود ولی برای من بحث زندگی است.
او از جامعه ورزش خواست که حمایتشان کنند: من از جامعه ورزش می‌ خواهم که جوان هایی که به مشکل خورده اند را حمایت کنند. شما دیدید که پیروز قربانی چه حرف هایی زد. امیدوارم بقیه هم کمک کنند تا مشکل سربازها حل شود.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.