خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۵
کد خبر : 17133
Share

طباطبایی:لزوم ترویج رفتارهای صحیح با انجام اقدامات فرهنگی در جامعه

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز گفت: با انجام کار فرهنگی می‌توان رفتارهای درست را در جامعه ترویج داد.

 علی‌محمد طباطبایی اظهار کرد: رامهرمز یکی از شهرهایی است که دارای فرهنگ و هنری کهن و دیرینه بوده و افراد متعددی را در این عرصه در سطح کشوری و ملی پرورش داده است.
وی افزود: متاسفانه در حال حاضر با چالش‌های بزرگ فرهنگی در این شهر روبه‌رو هستیم و این مهم یاری و همکاری همه هنرمندانی که در این عرصه فعالیت می‌کنند را می‌طلبد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز تصریح کرد: امروزه جوانان و بچه‌های ما باید از ابزارها و تکنولوژی نوینی که در اختیار دارند برای تغییر رفتارهای نامناسب فرهنگی استفاده کنند.
وی افزود: اگر در سمت و سوی امور فرهنگی و نیازهای مردم شهرستان پیش برویم می‌توانیم برخی از رفتارهای غلط را در جامعه از بین برده و رفتارهای درست را ترویج دهیم.
این مسئول همچنین ابراز داشت: هدفگذاری، برنامه‌ریزی و اخلاص در عمل در انجام امور فرهنگی و هنری می‌تواند ما را به نقطه مطلوب برساند.
طباطبایی ضمن تاکید بر عدم منیت‌ها و خودخواهی‌ها در عرصه فرهنگ و هنر گفت: باید با یاری گرفتن از پیشکسوتان، فرهنگ و هنر این شهرستان را به رشدو شکوفایی مطلوب برسانیم.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز در پایان گفت: ما در پیشگاه خداوند و مردم مسئول هستیم و باید کاری کنیم که اخلاص عمل در آن باشد و اگر نتوانیم در این مسیر گام برداریم به نتیجه نخواهیم رسید.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.