خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۳
کد خبر : 17132
Share

برگزاری مانور سرمایه‌گذاری در مجتمع بندری امام خمینی(ره)

مجموعه شرکت‌های مشاور، پیمانکار و سرمایه‌گذار در منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) با مشارکت فعالانه در نمایشگاه سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی، توانمندی فنی و مهندسی خود را جهت ساخت وساز در سواحل و بنادر به نمایش گذاشتند.

به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، مجموعه شرکت‌های مشاور، پیمانکار و سرمایه‌گذار در منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) با مشارکت فعالانه در نمایشگاه سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی، توانمندی فنی و مهندسی خود را  جهت ساخت و ساز در سواحل و بنادر به نمایش گذاشتند.
هشت شرکت بخش خصوصی که در زمینه مشاوره، پیمانکاری و سرمایه‌گذاری در مجتمع بندری امام خمینی(ره) فعال هستند، ضمن مشارکت در برگزاری این نمایشگاه و اختصاص یک غرفه مجزا در جوار غرفه این اداره کل، پذیرای بازدیدکنندگان و میهمانان مختلف بوده و به تشریح عملکرد و اقدامات خود در مجتمع بندری امام خمینی(ره) در حوزه های مختلف فنی و مهندسی پرداختند.
بازدید مدیران و کارشناسان حوزه فنی و مهندسی سازمان بنادر و دریانوردی از این غرفه و تحسین حضور پررنگ این شرکت‌ها از جمله نکات قابل توجه در این دوره از نمایشگاه بود.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.