خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۳
کد خبر : 17127
Share

حسینی:ایجاد بازارچه متمرکز دستفروش‌ها در رامهرمز

شهردار رامهرمز از ایجاد بازارچه متمرکز دستفروش‌ها در این شهر خبر داد.

سید عبدالحسین حسینی اظهار کرد: به منظور رفاه حال مردم و تغییر مبلمان شهری و ایجاد فضایی مطلوب در شهر رامهرمز که درخور شان و منزلت مردم باشد به طور جدی در تلاش هستیم و امیدواریم با وجود کمبود بودجه‌ها به این مهم دست یابیم.در راستای رفع سد معبر نیز تلاشها و جلسات متعددی را با مسئولان مرتبط داشته‌ایم که بزودی اجرا خواهد شد.
شهردار رامهرمز تصریح کرد: در حال ایجاد بازارچه متمرکز جهت ساماندهی دستفروش‌ها و دستیابی راحت مردم جهت خرید در نقطه از شهر، جنب آتش نشانی و ترمینال سلمان فارسی هستیم.
این مسئول بیان داشت: با توجه به مصوبه‌های جلسات شورای فرهنگ عمومی شهرستان، نصب هرگونه پلاکارد در سطح شهر به جز تابلوهای کانون‌های آگهی و تبلیغات ممنوع است. بررسی سرعت‌کاه‌ها در مناطق مختلف شهر به منظور جلوگیری از حوادث مختلف، در دست بررسی است که در صورت نهایی‌شدن از سوی شورای ترافیک و اعلام به شهرداری اقدام خواهد شد.
حسینی در پایان ضمن درخواست از مردم به منظور همکاری با شهرداری و واریز عوارض سالیانه گفت: اگر می‌خواهیم شهری نمونه، پاکیزه و زیبا داشته باشیم همه شهروندان باید دست به دست هم داده و شهرداری را یاری دهند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.