خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۹
کد خبر : 17082
Share

نامی:کشوری که برگرفته از مکتب امام حسین(ع) باشد پیروز است

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: نشر تفکر بسیجی باعث پیروزی‌های مردم کشورهای عراق و سوریه در برابر تروریست‌ها شده است.

 صبح امروز محمد حسن نامی جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در یادواره شهدای بمباران چهارم آذر که در مصلای این شهر برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این بمباران اظهار کرد: نشر تفکر بسیجی در بین مردم کشورهای عراق و سوریه باعث شده که مردم این کشور‌ها با تکیه بر این ظرفیت عظیم که از سوی کشور ما به آنان انتقال داده شده در برابر تکفیری‌ها به پیروزی برسند.
وی در ادامه افزود: این همه موفقیت و پیروزی‌ها در سطح بین‌المللی نیز به برکت هشت سال دفاع مقدس و تفکر بسیجی است.
جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور اضافه کرد: حرکت ما در طول هشت سال دفاع مقدس حرکتی عاشورایی و برگرفته از مکتب امام حسین(ع) بوده و هر حرکتی که مبنای آن این مکتب و قیام عاشورا باشد پیروز است.
نامی بیان کرد: صدام به خیال خام در ابتدای جنگ تحمیلی قصد جدا کردن خوزستان عزیز از کشور را داشت و یکی از مناطقی که در صورت تصرف آن این خیال خام آنان را به واقعیت می‌رساند شهر اندیمشک بود.
وی عنوان کرد: مردم شهر اندیمشک در طول هشت سال دفاع مقدس رشادت‌های زیادی را انجام دادند و این شهر بار سنگین پذیرایی و پشتیبانی از رزمندگان و جبهه‌ها را به دوش کشیده است.
این مسئول در ادامه با اشاره به بمباران هوایی و وحشیانه رژیم بعثی عراق علیه مردم اندیمشک در چهارم آذر سال 65 تصریح کرد: این موارد و موقعیت استراتژیک این شهر موجب گردید که صدام به این شهر حمله هوایی گسترده‌ای انجام دهد اما پس از این حمله ما باز شاهد پرشور‌تر مردم در دفاع از نظام و کشور بودیم.
یادواره شهدای بمباران چهارم آذر سال 65 صبح امروز با حضور فرمانداران و ائمه جمعه شهر‌های شمالی استان، فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده‌های شهدا و ایثارگران در مصلای جمعه این شهرستان برگزار شد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.