خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۲
کد خبر : 17078
Share

پارو:برای صعود به لیگ برتر همه همدل هستیم

طسرپرست تیم فوتبال نفت آبادان گفت: مجموعه باشگاه در اختیار تیم است و همه امیدواریم با این همدلی به لیگ برتر صعود کنیم.

سرپرست تیم فوتبال نفت آبادان گفت: مجموعه باشگاه در اختیار تیم است و همه امیدواریم با این همدلی به لیگ برتر صعود کنیم.
احمد پارو درباره دیدار گذشته این تیم با گل‌گهر سیرجان اظهار کرد: این دیدار بسیار برای ما سخت بود. به لحاظ فنی در نیمه اول و از ابتدای بازی تیم حریف با توجه به آنالیزی که از ما داشت، تاکتیک خاصی را اتخاذ کرد و تا حدودی هم موفق بود.
وی ادامه داد: حریف یک دفاع فشرده در نیمه زمین و در محوطه جریمه خود شکل داده بودند که همین امر باعث شده‌ بود که ما در نیمه اول موقعیت‌های گل چندانی را نداشته باشیم اما در کل این بازی در اختیار ما بود و یک بازی یک طرفه را شاهد بودیم. در نیمه دوم با توجه به تدابیری که سرمربی ما اندیشید، بازیکنان سرعت بازی را بیشتر کردند و در نهایت در دقیقه 85 توانستیم به گل برسیم و پیروز از میدان خارج شویم.
سرپرست تیم نفت آبادان افزود: این برد به لحاظ روحی به تیم ما کمک کرد. ما از فردا تمرینات‌مان را آغاز می‌کنیم و برای دیدار با تیم صدر جدولی مس رفسنجان آماده خواهیم شد. می‌خواهیم یک نتیجه خوب از این دیدار بگیریم تا اختلاف‌مان را با صدر جدول به حداقل برسانیم. امیدواریم که بتوانیم نتایج مورد نظرمان را کسب کنیم.
وی با اشاره به روند خوب این تیم تصریح کرد: همه می‌گویند که نفت تیم خوب و جوان و سطح بالایی دارد. اگر حمایت هواداران ادامه داشته باشد و روند خوب‌مان را به طور مداوم ادامه دهیم می‌توانیم موفق شویم. مدیرعامل، باشگاه و کادر فنی خوب کار می‌کنند و امیدوار هستیم روند بسیار بهتری را طی کنیم. خدا را شکر باشگاه همه تیم را حمایت و حاشیه را خیلی خوب کنترل می‌کند. ما یک کاپیتان خیلی خوب داریم که واقعا یک رهبر برای همه بازیکنان است و یک مربی سطح بالا را هم در اختیار داریم که تیم را به خوبی برای بازی‌ها آماده می‌کند. مجموعه باشگاه در خدمت تیم هستند و امیدوار هستیم بتوانیم با این همدلی به لیگ برتر صعود کنیم.
تیم نفت آبادان روز یکشنبه (دوم آذرماه) در هفته هفتم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور با نتیجه یک بر صفر از سد گل‌گهر سیرجان گذشت و به صورت موقت در جایگاه دوم جدول گروه ب قرار گرفت.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.