خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر : 17075
Share
رئیس اداره بهداشت دامپزشکی خوزستان خبر داد

پایان صید میگوی پرورشی در خوزستان

رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری‌های آبزیان دامپزشکی خوزستان از پایان صید میگوی پرورشی در استان خبر داد.محمد مکی‌نیا اظهار کرد: صید میگو در سال 93 در 30 مزرعه فعال با سطح کشت مفید 355 هکتار، به میزان یک هزار و 361 تن به اتمام رسید.وی افزود: با توجه به رعایت شرایط بهداشتی، اصول

محمد مکی‌نیا اظهار کرد: صید میگو در سال 93 در 30 مزرعه فعال با سطح کشت مفید 355 هکتار، به میزان یک هزار و 361 تن به اتمام رسید.
وی افزود: با توجه به رعایت شرایط بهداشتی، اصول بیوسکوریتی و اجرای دستورالعمل‌های سازمان دامپزشکی کشور طی سه سال اخیر هیچ‌گونه بیماری خاصی در مراکز تکثیر و پرورش میگو استان مشاهده نشده است.
رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری‌های آبزیان دامپزشکی خوزستان تصریح کرد: میگوی تولیدی از نظر کیفیت در سطح بسیار بالایی قرار دارد و از نظر میزان تولید در سطح هکتار در کشور در جایگاه خوبی قرار داریم.
مکی‌نیا در پایان با بیان اینکه در فصل پرورشی در سال 93 میانگین تولید در هکتار استان حدود 3 هزار و 800 کیلوگرم بوده است، خاطرنشان کرد: در یکی از مزارع شاخص استان در سطح 13.5 هکتار مفید، 117 تن میگو برداشت شده که در نوع خود در کشور بی‌سابقه بوده است.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.