خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۹
کد خبر : 17074
Share

انصاری:فضای مجلس به نفع «محمد فرهادی» است

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: محمد فرهادی وزیر پیشنهادی از مجلس رأی موافق خواهد گرفت زیرا فضای مجلس خبر از این امر می‌دهد.

محمدسعید انصاری با اشاره به موضوع رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری اشاره و اظهار کرد: محمد فرهادی وزیر پیشنهادی از مجلس رأی موافق خواهد گرفت زیرا فضای مجلس خبر از این امر می‌دهد.
وی اضافه کرد: فرهادی کارنامه خوبی در مسائل اجرایی دارد و تاکنون مسئله سیاسی خاصی نداشته است و همین امر نظر مجلس را برای انتخاب وی مصمم‌تر کرده است.
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: فرهادی با توجه به صحبت‌هایی که در مجلس داشت جریان فتنه 88 را به شدت محکوم کرد لذا با مجموع همه این مسایل فراکسیون اصولگرایان بنا دارد در راستای مصلحت نظام و کشور به وزیر پیشنهادی رای بدهد.
انصاری بیان کرد: فرهادی از نیروهای باتجربه و تقریباً بی‌حاشیه بوده و امیدواریم که تحقق رهنمودها و رفع دل نگرانی‌های مقام معظم رهبری در خصوص دانشگاه‌ها را سرلوحه کار خود قرار دهد.
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در پایان عنوان کرد: امیدواریم با انتخاب فرهادی برای سمت وزیر علوم هر چه سریع‌تر این وزارت نیز از بلاتکلیف درآمده و انتخابی مثمرثمر به باز بنشیند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.