خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۴
کد خبر : 17064
Share

حمادی:حضور خوزستان در مسابقات قهرمانی گلبال کشور

تیم خوزستان در رقابت های قهرمانی گلبال کشور به مصاف حریفان خود می رود.

تیم خوزستان در رقابت های قهرمانی گلبال کشور به مصاف حریفان خود می رود.
حکیم حمادی، دبیر هیات ورزش های کم بینایان و نابینایان استان اظهار کرد: این مسابقات نهم تا چهاردهم آذرماه به میزبانی بابلسر برگزار می‌شود و تیم استان در آن شرکت می‌کند.
وی بیان‌کرد: این مسابقات پس از وقفه‌ای سه چهار ساله، برگزار می‌شود و در سال‌های گذشته فقط مسابقات باشگاهی کشور برگزار می‌شد ولی امسال قرار است هم مسابقات قهرمانی و هم باشگاهی کشور انجام شود.
دبیر هیات ورزش‌های کم‌‌بینایان و نابینایان خوزستان گفت: ما تیم اصلی‌مان را در این رقابت‌ها شرکت نمی‌دهیم، چرا که بازیکنان ما در مسابقات پاراآسیایی بودند و خسته هستند و با توجه به این موضوع تیم دوم‌مان را که متشکل از بازیکنان امیدمان است، به این رقابت ها اعزام می کنیم.
وی خاطر نشان کرد: هدف‌مان از شرکت در این مسابقات کسب نتیجه نیست، بلکه هدف ما کسب تجربه است و به همین منظور قصد داریم با تیم امیدمان در این مسابقات حضور پیدا کنیم و این فرصتی برای سایر نفرات استان است و در واقع می‌خواهیم جوانگرایی کنیم.
وی در پایان عنوان کرد: در حاشیه همین مسابقات از دهم تا چهاردهم آذرماه در بابلسر کلاس بازآموزی داوری این رشته نیز برگزار می شود که سهمیه استان خوزستان چهار نفر است و این تعداد داور از استان ما در این کلاس شرکت می‌کنند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.