خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۰
کد خبر : 17020
Share

مرعشیان:حضور 12 کشور در لیگ جهانی کشتی/ارایه پیشنهاد برگزاری نمایشگاه در حاشیه مسابقات

رییس هیات کشتی خوزستان گفت: پیش‌بینی می‌کنم زمان برگزاری مسابقات لیگ جهانی کشتی فرنگی به میزبانی آبادان، در سالن جای سوزن انداختن نباشد.

رییس هیات کشتی خوزستان گفت: پیش‌بینی می‌کنم زمان برگزاری مسابقات لیگ جهانی کشتی فرنگی به میزبانی آبادان، در سالن جای سوزن انداختن نباشد.
حسین مرعشیان اظهار کرد: برای برگزاری این مسابقات 11 کمیته تشکیل شده است و تمام مسوولیت ها را به مسوولان شهری سپرده ایم و به جز این 11 کمیته، طی صحبتی که با آقای مختاری، رییس هیات کشتی آبادان داشته ایم، قرار شد که با استفاده از نیروهای مان در آبادان یک کمیته نظارتی هم تشکیل شود که در زمینه برگزاری مسابقات با آن 11 کمیته همکاری کند تا این پیکارها با آبرومندی برگزار شود.
وی خاطر نشان کرد: روز گذشته دو نماینده از فدراسیون برای بازدید از سالن برگزاری مسابقات و امکانات به آبادان آمدند که نظرشان درخصوص امکانات مثبت بود. ما یک سالن اصلی و دو سالن تمرینی برای این مسابقات در نظر گرفته ایم. سالن برگزاری مسابقات نیز وسط شهر آبادان است و وضعیت خوبی دارد.
رییس هیات کشتی خوزستان بیان کرد: آن چه برای ما خیلی حائز اهمیت است، این است که سالن برگزاری مسابقه کاملا پر شود تا فیلا متوجه علاقه مندی به کشتی در خوزستان شود. طی صحبتی که با 20 هیات کشتی فعال استان داشته ایم از آن ها خواسته ایم که نوجوانان و جوانان در حال رونق و علاقه مند خود را به سالن کشتی بیاورند که به این صورت پیش بینی می کنیم که در سالن جای سوزن انداختن نباشد. ظرفیت سالن دو هزار و 500 نفر است.
وی عنوان کرد: طبق آنچه آقای خادم گفته است قرار است، 12 کشور در این مسابقات شرکت کنند و البته چهار تیم نیز از کشورمان در این رقابت ها حضور پیدا خواهند کرد. تیم مرکز جراحی پاستور اندیمشک که کاملا بومی است به عنوان یکی از نمایندگان استان و یک تیم بومی - غیربومی هم به عنوان دیگر نماینده خوزستان در این مسابقات شرکت می کند. ملی پوشانی هم مانند عبدولی، اخلاقی و کریم فر در این دوره از رقابت ها حضور دارند.
مرعشیان درباره پیشنهاد برگزاری نمایشگاهی در حاشیه این مسابقات، گفت: طی صحبتی که با مسوولان محلی داشتیم به آن ها گفتیم که این میزبانی یک فرصت است و با رییس میراث فرهنگی و گردشگری آبادان صحبت کردیم تا نمایشگاهی در حاشیه این رقابت‌ها دایر شود که علاوه بر نشان دادن فرهنگ مان باعث شود که با خریداری اجناس توسط کشتی‌گیران خارجی، ارز هم وارد کشور شود.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.