خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۹
کد خبر : 16972
Share

جعفری نسب:بارندگی‌ها 427 میلیون ریال خسارت به هندیجان وارد کرده است

فرماندار هندیجان گفت: بارندگی‌های اخیر 427 میلیون ریال خسارات مالی به هندیجان وارد کرده است.

فرماندار هندیجان گفت: بارندگی‌های اخیر 427 میلیون ریال خسارات مالی به هندیجان وارد کرده است.
 احمد جعفری‌نسب صبح امروز در جلسه شورای مدیریت بحران شهرستان که صبح امروز در سالن اجتماعات این فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: بلایای طبیعی در دنیا 41 نوع است که 31 نوع آن در ایران امکان به وقوع می‌پیوندد.
وی اضافه کرد: دستور رئیس جمهور نیز مبنی بر این هست که تمام امکانات اداره‌ها و دستگاه‌های اجرای باید در شرایط بحران به‌کار گرفته شود.
فرماندار هندیجان افزود: باید در موقع ایجاد بحران در سطح شهرستان یا روستاه‌های تابعه همه مدیران اداره‌ها شهرستان در دسترس و پای کار باشند.
جعفری‌نسب با اشاره به خسارات وارده در بارندگی‌های اخیر گفت: اگر در موقع ایجاد بحران هر مدیری احساس تکلیف کند و پای کار باشد مطمئنا کارها بهتر انجام گرفته و شاهد خسارات کمتری خواهیم بود. وی هدف از تشکیل این جلسه را ایجاد هماهنگی بیشتر بین دستگاه‌ها و مشخص شدن وضعیت موجود شهرستان و روستاه‌های تابعه دانست.
نماینده عالی دولت در هندیجان، میزان خسارات وارده در بارندگی و طوفان چند روز گذشته را 115 پایه برق فشار قوی و ضعیف، تعداد 21 باب منزل مسکونی، 50 درصد در بخش کشاورزی و 12 فروند قایق صیادی عنوان کرد که بالغ بر 427 میلیون ریال خسارات مالی داشته است.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.