خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۶
کد خبر : 15957
Share

علیپور:برگزاری گردهمایی بزرگ هیئت‌های مذهبی اندیمشک در تاسوعای حسینی

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک از برگزاری گردهمایی بزرگ هیئت‌های مذهبی و مردم ولایتمدار این شهرستان در تاسوعای حسینی خبر داد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک از برگزاری گردهمایی بزرگ هیئت‌های مذهبی و مردم ولایتمدار این شهرستان در تاسوعای حسینی خبر داد.
حجت‌الاسلام سعید علیپور اظهار کرد: تجمع بزرگ هیئت‌های مذهبی و مردم ولایتمدار و عزاداری یکپارچه در عصر تاسوعای حسینی در میدان مرکزی این شهر برگزار شده که این مراسم به صورت مستقیم از سیمای خوزستان و شبکه‌های سراسری پخش خواهد شد.
وی با اشاره به اهمیت موضوع عبرت‌گیری از قیام عاشورا تصریح کرد: مبلغین، مداحان اهل بیت(ع) و مسئولان هیئت‌های مذهبی تمام تلاش خود را به‌کار گیرند تا فرهنگ عاشورا و حسینی شدن در هیئت‌ها و جامعه اسلامی نهادینه شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک در هم آمیخته شدن شور و شعور را در قیام کربلا راز ماندگاری قیام عاشورا دانست و افزود: به همین منظور در این ایام باید از ظرفیت مبلغین به نحو احسن استفاده کنیم و هیئت‌های مذهبی با برنامه‌ریزی و دعوت از روحانیون از وجود آنان در راستای ترویج فرهنگ عاشورا و مقابله با جنگ نرم، بهره ببرند.
علیپور خاطرنشان کرد: با توجه به مکاتبات و هماهنگی‌های لازم با مدیرکل صدا و سیمای خوزستان و نظر امام جمعه، فرماندار و مسئولان این شهرستان و نیز شورای هیئت مذهبی و کانون مداحان و شاعران آئینی، در عصر تاسوعا تمام هیئت‌های مذهبی، ذاکران اهل البیت(ع) و مردم ولایتمدار شهرستان یک‌هزار شهید اندیمشک در میدان امام خمینی(ره) تجمع خواهند کرد.
وی در ادامه افزود: در روز عاشورای حسینی صبح و عصر در سوگ و ماتم آل محمد(ص) می‌نشینیم و در شب شام غریبان همچون سنوات گذشته در کنار شهدای گلگون کفن اندیمشک تجمع خواهیم کرد و خطبه‌های امام سجاد(ع) و زینب کبری(س) قرائت خواهد شد.
این مسئول در پایان تصریح کرد: با توجه به بار ترافیکی هیئت‌های مذهبی در روز عاشورا، هیئت‌های مذهبی این شهر در دو نوبت صبح و عصر در سطح اندیمشک حرکت خواهند کرد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.