خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۵
کد خبر : 15609
Share

محسنی:برگزاری مسابقات انشاءنویسی و نقاشی در مدارس خوزستان

سرپرست اداره امور آموزش و ترویج استاندارد خوزستان از برگزاری مسابقات انشاءنویسی و نقاشی در مدارس استان به مناسبت روز جهانی استاندارد خبر داد.

سرپرست اداره امور آموزش و ترویج استاندارد خوزستان از برگزاری مسابقات انشاءنویسی و نقاشی در مدارس استان به مناسبت روز جهانی استاندارد خبر داد.
خلیل محسنی اظهار کرد: نظر به فرا رسیدن روز جهانی استاندارد و هفته ملی استاندارد و با توجه به اینکه ترویج فرهنگ استاندارد و آشنایی اقشار مختلف جامعه به‌ویژه دانش‌آموزان با جایگاه استاندارد برای نهادینه شدن آن امری ضروری بوده، این معاونت با برگزاری مسابقات فرهنگی سعی کرده گام مهمی در راستای تحقق اهداف یاد شده بردارد.
وی خاطر نشان کرد: مسابقات ذکر شده با محوریت استاندارد در موضوعاتی همچون استاندارد و محیط زیست، استاندارد و کودک و ایمنی، جامعه سالم و زندگی استاندارد و ....در مدارس مقطع متوسطه برگزار شد.
سرپرست اداره امور آموزش و ترویج استاندارد خوزستان افزود: از میان تعداد کثیر آثار رسیده به این اداره کل، پس از بررسی آنها توسط کارشناسان مربوطه تعدادی از آثار به عنوان برگزیده انتخاب شدند و از دانش‌آموزان منتخب در مراسم روز جهانی استاندارد با حضور مسئولان استانی و کشوری تقدیر به‌عمل آمد.
محسنی در ادامه گفت: به مناسبت روز جهانی استاندارد (14 اکتبر) و هفته ملی استاندارد (16 تا 22 مهر) و نظر به اهمیت آموزش و فرهنگ‌سازی از سنین پایین و لزوم آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ استاندارد و با توجه به اینکه ترویج فرهنگ استاندارد و آشنایی اقشار مختلف جامعه با جایگاه استاندارد برای واقف شدن به اهمیت آن ضروری بوده، این معاونت با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی سعی کرده گام مهمی در راستای تحقق اهداف یاد شده بردارد، از جمله این برنامه‌ها سخنرانی در شانزده دبستان در نواحی مختلف آموزش و پرورش برای یک‌هزار و 620 نفر دانش‌آموز مقطع ابتدایی توسط کارشناسان اداره کل در هفته ملی استاندارد است.
وی اضافه کرد: لزوم توجه به سلامت و استاندارد بودن مواد غذایی و نوشت‌افزار مورد استفاده دانش‌آموزان و رعایت استفاده از وسایل تفریحی و شهربازی‌های استاندارد از جمله مباحث مطرح شده در سخنرانی‌های کارشناسان اداره کل استاندارد خوزستان در مدارس بود.
سرپرست اداره امور آموزش و ترویج استاندارد خوزستان در پایان افزود: با توجه به اینکه برنامه‌های مذکور با استقبال گسترده مخاطبین روبه‌رو شد، مقرر شده این فعالیت‌ها که شامل سخنرانی در مدارس و بازدید دانش‌آموزان از اداره کل استاندارد خوزستان است در طول سال تحصیلی ادامه یابد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.