خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۵
کد خبر : 15605
Share

شاهسونی:فراگیری قرآن توسط 20 هزار قرآن‌آموز در کشور

مدیر و بنیانگذار مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت‌الاحزان کشور از آموزش 20 هزار قرآن‌آموز در این مؤسسه خبر داد.

مدیر و بنیانگذار مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت‌الاحزان کشور از آموزش 20 هزار قرآن‌آموز در این مؤسسه خبر داد.
حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی در حاشیه مراسم تجلیل از حافظان کل قرآن کریم  در رامهرمز اظهار کرد: خداوند در قرآن جایگاه ویژه‌ای را برای قسم در نظر گرفته و برای اینکه عظمت این قسم را به اثبات رساند به خورشید، ماه، انجیر و زیتون و... در قرآن قسم یاد می‌کند.
وی ادامه داد: ما هر چه از معنویت در زندگی داریم را باید بدهیم و حفظ قرآن را فرا بگیریم زیرا که خداوند در قرآن به حافظان و قاریان قرآن هم قسم می‌خورد.
مدیر مؤسسه قرآنی، فرهنگی بیت‌الاحزان کشور تصریح کرد: این مؤسسه 136 شعبه در 11 استان کشور دارد و سالانه 20 هزار قرآن‌آموز را در حال آموزش دارد و تاکنون یک‌هزار حافظ کل قرآن کریم را در سطح کشور پرورش داده‌ایم.
شاهسونی همچنین عنوان کرد: این مؤسسه قطب مؤسسات قرآنی را در کشور به دست آورده و در حال راه‌اندازی مدارس شبانه‌روزی قرآنی در سراسر کشور هستیم.
 در مراسم تجلیل از حافظان کل قرآن کریم که از سوی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) رامهرمز برگزار شد علاوه بر امام جمعه و مسئولان شهری، عاشقان قرآنی نیز حضوری چشمگیر داشتند که در پایان به پنج نفر از حافظان کل قرآن کریم این شهرستان به نام‌های زهرا محمدی علی‌نژاد، ستاره احمدی، صغری حاجی‌زاده، زهرا بنی‌سعید و شکوفه بالو به مربیگری فائزه جلالی و به 20 نفر از فعالان قرآنی لوح تقدیر و هدایایی اهدا شد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.